Nya CM medlemmar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu känner jag för att vara lite obstinat :mad:

"Blade " sa:
Blade,,,,slayer in words and reality,,,,,,,,and in the past Helgonet,,,okey.
"Berralund " sa:
Beklagligt det som har hänt dig. Hoppas att det ordnar upp sig, trist när sådant händer.

Blade och Berra, av detta förstår jag inget. Kanske är det något internt som jag inte har med att göra men har vi inte PM för sådant ?

Till sist Legolas,
"legolas " sa:
nu startade den där jääkla nationalsången igen, heelvete måste vi ha den skiten på forumet????? Vill verkligen alla ha den??? I så fall böjer jag mig.... Men är detta bara ett påfund av någon enstaka person, så PLEASE ta bort den....... Eller lägg till den svenska också.. Eller är det FULT att ha den svenska????

Detta är lika förvirrande, ni är snart i samma klass som vår pansarsills inlägg.

Snälla vägled en sur Småläning som av allt att dömma vaknat på fel sida.

/Anubaan

Anubaan ang Blade så är det Helgonet som fått sitt konto sabbat, så han dränkte sin sorg
i nåt gott får vi hoppas :) Orsaken ska kollas upp i dag.
Resten ??? ???
mvh Rolf

"Rolf " sa:
Anubaan ang Blade så är det Helgonet som fått sitt konto sabbat, så han dränkte sin sorg
i nåt gott får vi hoppas :) Orsaken ska kollas upp i dag.
Resten ??? ???
mvh Rolf

Jaha då blir det mer förståeligt, har vi kriminella kamrater som härjar på vårt forum eller var det bara något som gick snett?

"legolas " sa:
haha!! ja jag är en förvillande jääkel Anubaan!!! jag misstänjker att det är LINg som har satt in att den thailändska nationalsången skall spelas varje dag vid 2 fasta tidpunker. Av vilken orsak är mig fullt obegripligt....

Plötsligt när man sitter där på forumet vid dessa 2 tillfällen, så börjar det skröla en jääkla nationalsång ur mina högtalare, vafalls!!! fötstår du nu mitt inlägg.
jag menar skall det nu vara nödvändigtvis någon nationalsång, så skall det väl i så fall vara den svenska tycker jag och inte en utländsk sådan, verkar ju helknäppt!!!

Tycker inte du är obstinat,, klart man ska fråga när något verkar könstigt..

Vilken tur att man inte har haft forumet öppnat vid dessa tillfällen! Vilka tider skall man undvika??

Obstinat eller inte men tvär sur och elak är ju mitt signum :upanddown:

/Anubaan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

P
Svar
23
Visningar
3 K
Pjodd
P