Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vi har alltså folk som anmäler sig, signar upp sig s.a.s. och det är en jättebra början. Men sedan dör det fullständigt. Om någon av Er i staffen vill ta på Er och göra upp ett färdigt inlägg + PM riktat till varje enskild individ som signat/reggat sig hos oss.
Vi har alltså folk som anmäler sig, signar upp sig s.a.s. och det är en jättebra början. Men sedan dör det fullständigt. Om någon av Er i staffen vill ta på Er och göra upp ett färdigt inlägg + PM riktat till varje enskild individ som signat/reggat sig hos oss.
Jo, det tycker jag att det är. Det hade varit roligt med ett eller annat inlägg från Ling också ibland, han är ju mestadels tyst. Vem är han, vad sysslar han med förutom CM? Det är inte bara en som är tystlåten om sitt liv...Det är kanske fler än jag som ser fram emot att höra av ling?? ???
Hej Alla
För det första vill jag bara säga att vi stolt visar upp att vi har 5200 medlemmar, och det beror lite på att det är ett bra argument när det kommer till sponsorer som hjälper oss att driva denna sajten. så värdelösa siffror är det defenetivt inte.
Jag tror CM hade blivit väldigt rörigt med ett några tusen skribenter . och CM är mer än en chattsida. det är många som signar upp sig och använder vårat forum för att lära sig mer om Thailand, plus att en del skolor använder sig av vårat Lexikon.
Angående Meddelande så skriver jag 10-15 meddelande per dag till unika besökare (Ibland betydligt fler) I nuläget håller vi på med ett nytt nyhetsbrev och det brukar skakar liv i forumet varje gång.
Det var betydligt mer dött på CM innan hösten 2010.
Angående Ling har han valt att hålla sig i bakgrunden . Han verkar utan att synas ,och det är ett beslut han tagit, och det tycker jag vi ska respektera
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.