Hade strul vid inresan igår kväll. Börja med att hon fråga hur länge jag ska stanna och varför jag inte har visum. Jag svara 58 dagar och att jag inte behöver under 60 dagar. Då fråga hon varför jag inte har retur biljett vilket jag har och visade. Hon tog kopia av biljett och ringde efter en som var högre i rang. Jag var tvungen att följe med för korsförhör. Först fylla i ett papper med ungefär samma uppgifter som TDAC. Han försökte med att det bara är två inresor per år, jag hade en i fjol och dethär är första i år. Sen frågor om var jag ska bo var tvungen att ringa upp henne och hon skicka foto på id kortet. Tog nästan en timme innan jag kunde hämta väskan. Blev lite orolig med penga frågan hade bara ca och 5000, skrev att jag skickat 20000 till hennes konto och ca 20000 på kortet att ta ut. Tvungen att uppge hur mycket jag har på bankkontot också. Tror att avgörande var att jag höll mig lugn och var nykter och såg hyfsat städad ut.
Tror jag var där 3 gånger under 2025 och ny resa i mitten på februari. Exfrun har ju aldrig registrerat mig i ”vårt” hus. Ja börjar Thailand fitta sig med sådant här trams så kanske man får se sig om efter nya äventyr. Jag och polarn snackade om att resa till Vietnam och utforska lite.