Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Finns att köpa här nere, för mig dom har Ardbeg på Villa Market vid the Avenue, hade Laphroige iallafall.
Finns rätt många ställen med bra sortiment här nere i Pattaya.
Finns att köpa här nere, för mig dom har Ardbeg på Villa Market vid the Avenue, hade Laphroige iallafall.
Finns rätt många ställen med bra sortiment här nere i Pattaya.
Hon ville nog behållt sitt guld men hon får bestämma över sina värdesaker.
Ville hon sälja och ta ut så var det "up to you" från mig.
Om hon ville ta ut pengarna nu och stoppa kontot fick hon göra det hon får lära sig ta ekonomiskt ansvar.
Ville hon sälja guldet får hon göra det men hon fick sköta det själv ekonomiskt.
Hade jag stuckit till med pengar hade det säkert stuckigt iväg i pris och det och det hade kommit till.
Hon måste lära sig hantera pengar och ta diskussionerna om det sticker iväg.
Inte alltid så lätt om man inget haft innan, lätt att bli blind då.
Sen så har det inte blivit någon diskussion utan vi har klarat upp att hon får sköta det själv.
Synd att man måste köra imorgon tidigt för det är bra mycket roligare med en Whisky mitt ute bland risfälten.
Nu sitter dom och lagar mat och äter bara inte så mycket för mig att göra
Maten äter jag inte, vet inte när någon tvätta sig sist vattnet i duschbaljan är helt brunt efter regnet och alla ner med nävarna i samma matskål.
Jag har inte blivit magsjuk än i Thailand och jag tänker inte bli det när alternativet är sketet vatten och ett hål i golvet
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.