Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gäller inte här idag körde frugan men som sagt jag gillar att köra här nere och när det är storhelger kör jag och det har jag gjort i många.
Men förstår humorn och gör tvärtom.
Ja, jag har mött en å annan som inte har i trafiken att göra
Du själv håller ju på att introducera din fru i trafiken.
Kanske bra, så du kan pimpla rödvin dagarna i ända istället för att köra taxi
Ja, jag har mött en å annan som inte har i trafiken att göra
Du själv håller ju på att introducera din fru i trafiken.
Kanske bra, så du kan pimpla rödvin dagarna i ända istället för att köra taxi
Har inte tänkt i dom banorna riktigt men det är ju en god idé. Men det dröjer ett tag innan hon får något körkort, skall börja på trafikskolan 8 februari.
Av egen erfarenhet, jag har nog skrivit om trafiken här och jag kör alla högtider.
Majoriteten av dödsoffrenna är på motorbike i byarna under dessa dagar.
Själv ser jag inget problem att köra modern skyddsutrustad till högsta klass bil här nere.
Jag kör som sagt 24/7.
Nä den brölloppsfesten tar tid, igår var det grannens släkt bara, sen stranden nu där mötte andra familjen upp.
Nu är vi påväg hem till villagen igen, inte lätt att veta men jag kör inte idag det skrev jag tydligt innan.
Ja datumen är inte så noga, på julafton är det vanlig skoldag för yngste han går på Thaiskola, så tog julklappsutdelning igår men sparade några.
Inte tänkt oss nåt julfirande ändå, blir bara lamt här nere.
Kanske nyår i byn istället, det firas ju.
Spidermandräkten var favoriten, den är svår att få av han det är dräkt ala 2020, ansiktsmasken är face shield och munskydd, så även spiderman har munskydd.
Och nu levererades min julklapp som jag beställde från Lazada.
Har laddat ned en ljudbok med som jag skall kunna lyssna på genom klockan under morgonprommenaderna.
Men nu skall jag sätta mig in i hur den funkar, slipper man bära runt på tel.
Och nu levererades min julklapp som jag beställde från Lazada.
Har laddat ned en ljudbok med som jag skall kunna lyssna på genom klockan under morgonprommenaderna.
Men nu skall jag sätta mig in i hur den funkar, slipper man bära runt på tel.
Nöjd med klockan men märker att app utvecklarna har inte hängt med i utvecklingen.
Skall ner till AIS imorrn och få ordnat med esim.
Ljudböcker hittade jag inte en enda app, hade ju hoppats nextor utvecklat så deras gick att använda på klockan.
Jag lyssnar ju helst på böcker eller standup comedy när jag är ute och går.
Skall jag lyssna på boken jag laddat ner på Nextor måste jag fortsatt bära med tel eller ladda ned en bok jag kan spela i vanlig musikspelare.
Inga konstigheter igentligen men det finns en ny marknad för apptillverkare för att få det smidigt med klockan.
4000 baht billigare på Lazada än i Samsung butik.
Nöjd med klockan men märker att app utvecklarna har inte hängt med i utvecklingen.
Skall ner till AIS imorrn och få ordnat med esim.
Ljudböcker hittade jag inte en enda app, hade ju hoppats nextor utvecklat så deras gick att använda på klockan.
Jag lyssnar ju helst på böcker eller standup comedy när jag är ute och går.
Skall jag lyssna på boken jag laddat ner på Nextor måste jag fortsatt bära med tel eller ladda ned en bok jag kan spela i vanlig musikspelare.
Inga konstigheter igentligen men det finns en ny marknad för apptillverkare för att få det smidigt med klockan.
4000 baht billigare på Lazada än i Samsung butik.
Får se hur Iphonen är som beställt till sonen när vi får den men samma där 4000 baht billigare på Lazada än när vi var på flera butiker och kolla igår.
Nä, jag vill aldrig jobba igen men får se till våren, måste väl ut nån gång igen.
Ser fartyg ligga ute på redden när jag kör från sonens skola, får ångest när jag ser dom.
Bästa hade vart om börsen kunde fortsätta såhär, för än sålänge hade jag fram tills igår lika mycket som när jag landa och då har vi ändås shoppat en del.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.