PanPans blandade bilder från Thailand.

Ställer skorna utanför dörren, har iofs ett skåp bredvid men där står mest skor vi inte använder.
Ja men då står iallafall dom skorna i hyllan hade du inte haft det skåpet där så kanske du haft 10 par skor stående framför dörren istället för tex. 3 par som det blir här ;)

Fick gå ut och titta ;) visa sig att jag behöver inte köpa ny skohylla vi hade inbyggda här i nya huset.
20160712_214901.jpg
20160712_214948.jpg

Är det TVn ovanför skohyllan?
Jo självklart jag har en TV utomhus med, jag behöver det 55555 nä det är trädgården, skohyllorna eller vad man kan kalla det är ju utomhus vid ingången, inga skor inne är ju i Thailand ;)

Dags att köpa nya glasögon 5555 ;)

Senast redigerad av en moderator:
Vart väldigt nöjd med nya huset, var riktigt skönt att bara sitta hemma så det blev några filmkvällar där jag satt hemma i soffan och myste, i förra huset blev det oftast sängdags kl 21, men här satt man kvar och mös intill sent.
Får vi se hur länge man stannar här då, men har skrivit 2 års kontrakt.
Ungen var gör glad över nya huset, vart mycket barnfamiljer och han har hittat flera i samma ålder.
Frugan vart nöjd med, mycket Isaan mat utanför villagen ;)
Jag har inte hunnit prata med någon i villagen än mer än mäklaren som bor där också, vart fullt upp, har oftast inte vart hemma föränns sent, så mycket att städa ur förra huset och ställa på plats i ny, jag fick ju bara 6 dagar i nya huset.
20160714_182254.jpg
20160714_182317.jpg
20160714_174201.jpg
20160714_173334.jpg
received_1789596524617257.jpeg

Det är ju en av anledningar till att använda sandaler
Ja, jag får nog köpa ett par och ha hemmavid iallafall, annars har jag mest skippat sandaler det sista, ser lite luffigt ut ;)
Men skall man ner till stranden är ju sandaler att föredra, borde kollat på ett par nu under rean men glömde det.

Senast redigerad av en moderator:
Gå runt med strumpor och skor i 30-40 grader varmt är mer fjolligt isf.
Inte än flipflops, kan ha ett par sandaler eller nåt isåfall, sen idagens läge har man la så låga strumpor så dom syns inte, men ser lika förjäkligt ut som flipflop med dom som går i tjocka gympa dojor och knähöga varma strumpor ;)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp