PanPans blandade bilder från Thailand.

Tycker du ska sälja vigselringen och köpa en redig toastol till svärisarna...??

Frugan sålde ju sitt guld och fixade huset..
Lite jämlikt får det ju vara...

Funny.gif
Kan bara hålla med. Ett sådant skithus är ovärdigt! ;)

Tycker du ska sälja vigselringen och köpa en redig toastol till svärisarna...??

Frugan sålde ju sitt guld och fixade huset..
Lite jämlikt får det ju vara...

Funny.gif
Sen en toastol vet jag inte om dom vill ha, exet fixade ju toastol ingen som använde den inte ens hon själv.

Sen en toastol vet jag inte om dom vill ha, exet fixade ju toastol ingen som använde den inte ens hon själv.
Värsta snacket när jag fixade toastol och gjorde ny toalett med dusch i frugans hus..
Jävlar vad dom snackade och garvade åt falangen...

Nu när vi var där i November har ingen bott i huset sen 2009..
Men nog fan var toaletten använd dagligen och duschen likaså.. 5555

Kan bara hålla med. Ett sådant skithus är ovärdigt! ;)
Skall inte säga så om man inte förstår vad folk är vana vid.
Som jag skrev innan fixade ett rätt fräsht toahus på uteplan hos exet.
Ingen mer än jag gick på dass där,exet gillade bättte hålet så resten av familjen.

Testat rövdusch en gång inget för mig;)
Förmodligen krävs träning:D:D frugan har valt bort rövduschen i båda badrummen vilket chockade mig;)
Rövdusch fixade jag här hemma efter första resan jag gjorde till Thailand 1998..
Det var en riktig statushöjare tyckte jag då...
Nu skulle jag nog inte klara mig utan och känna mig smutsig efteråt..

Värsta snacket när jag fixade toastol och gjorde ny toalett med dusch i frugans hus..
Jävlar vad dom snackade och garvade åt falangen...

Nu när vi var där i November har ingen bott i huset sen 2009..
Men nog fan var toaletten använd dagligen och duschen likaså.. 5555
Ja men jag bodde ju där, den enda som använde duschen var jag,frugan, svärfar resten av dom 9 boende i huset använde skopa.
Toaletten bara jag dom andra valde stå varianten.

Skall inte säga så om man inte förstår vad folk är vana vid.
Som jag skrev innan fixade ett rätt fräsht toahus på uteplan hos exet.
Ingen mer än jag gick på dass där,exet gillade bättte hålet så resten av familjen.
Läste i någon artikel om att det är bättre för kroppen att sitta på huk när man skiter..??
Det är tydligen lättare att tömma tarmen och den blir ordentligt tömd i den ställningen..??
Själv tycker jag att det är svårt att hålla balansen när man är klar och ska göra rent..
Har man dessutom ett par järn innanför västen blir det lätt en vurpa... 5555

Ja men jag bodde ju där, den enda som använde duschen var jag,frugan, svärfar resten av dom 9 boende i huset använde skopa.
Toaletten bara jag dom andra valde stå varianten.
När vi bodde där var det ju bara jag, frugan och dottern som använde våran toalett..
Dom andra syskonen med barn garvade bara åt "uppnäsorna" som spelade märkvärdiga..
Nu går dom till vårat hus allihopa skulle jag tro för att skita och duscha.. 5555

Läste i någon artikel om att det är bättre för kroppen att sitta på huk när man skiter..??
Det är tydligen lättare att tömma tarmen och den blir ordentligt tömd i den ställningen..??
Själv tycker jag att det är svårt att hålla balansen när man är klar och ska göra rent..
Har man dessutom ett par järn innanför västen blir det lätt en vurpa... 5555
Mycke skitsnack i Jonas tråd nu;)
Funny.gif

Sovdags och inte så kräsen skojar bara lite har ju allt bott såhär par år.
Gillade bara inte täcket sist när det börja klia på kroppen och massa insekter kröp ur täcket.
Tog en stund innan ja somna, vet inte hur mycke insekter ja tog livet av i förrgår ;)
20170803_225447.jpg

Sovit på golvet på det sättet har man gjort ett otal gånger...
Några bira på kvällen löser det mesta och man vaknar utsövd ändå...
Men en madrass gör ju det mycket skönare..
Då har jag inga som helst problem med att sova så under myggnätet...

Sovit på golvet på det sättet har man gjort ett otal gånger...
Några bira på kvällen löser det mesta och man vaknar utsövd ändå...
Men en madrass gör ju det mycket skönare..
Då har jag inga som helst problem med att sova så under myggnätet...
Problemet i förrgår var nog inte myggnätet jag tror det va täcket.
Såg ok ut när ja la mig sen börja det klia, va fullt, satt i några minuter och plocka bort krypen la mig igen efter en stund börja klia fullt igen av kryp. Efter 5:te gngn gav ja upp slängde ut täcket och frugan skällde på svärmor.
Inga kryp efter det men massa fatomkliningar ;)

Vad gäller bira så gillar jag bäst att dricka bira på landet, men familjen här är inte så alkoholvänlig hemma.
Annars har jag nog alkoholhistorier till en hel bok ifrån Lomsak, där va det kul att dricka bira men då va jag 36-37-38 med jämnåriga Thaipolare och vi hittade på galenskaper (fast kanske jsg stod för majoriteten) nu är man förälder och har ansvar inte lika galet längre ;)

Klarar inte toalett utan art sitta. Skopan har jag dock inga problem med. Men som Jonas säger. Krypen. Min fru brukar försöka få bort det värsta. Men nej tack.

Hemma hos frun gillar alla sitttoan. Svärfar var supernöjd. 1500 baht, bästa investering jag gjort.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp