Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fn nästan så man skall gå frugan till mötes med en unge tillunderbar tid ni har framöver.
Hur va det nu @Jonas brast ett sjömanshjärta ut i lite glädjetårar
Fn nästan så man skall gå frugan till mötes med en unge tillunderbar tid ni har framöver.
Hur va det nu @Jonas brast ett sjömanshjärta ut i lite glädjetårar
Köra en tävling först till skott
Men genast går det stora huvud på högvarv, 18 år = 1.5 svenska millar
Nä, känns som jag är ganska färdig med den biten. Men man skall aldrig säga aldrig.
Skulle inga barn ha mer när jag lämnade exet, bara flyta runt och spela golf och resa och leva goda livetgick sådär med golfen
Lugn ,jag har inte ens börjat spela golf ännu ,ok lämnade in Non-Immigrant 0 Spouse/Family till visa på Floragatan 3 Stockholm 31/10 tog högst 10 min ,så undvik måndagar då var det långa köer.
Snart sovdags, vart uppe sen klockan 04 imorse, får komma ihåg och raka mig imorrn
Svärmor sover med frugan och ungen på sjukhuset och jag åkte hem med resten av folket.
Detta skulle vara en stor bäbis, hur liten är inte en liten då, vågade ju knappt ta i ungen så den inte gick sönder.
Snart sovdags, vart uppe sen klockan 04 imorse, får komma ihåg och raka mig imorrn
Svärmor sover med frugan och ungen på sjukhuset och jag åkte hem med resten av folket.
Detta skulle vara en stor bäbis, hur liten är inte en liten då, vågade ju knappt ta i ungen så den inte gick sönder.
Du, Jonas, har blivit pappa till en son , men vänta bara när guldklimpen sätter fart på dig dag och natt. Nu verkar han sova. Grattis till dig och din familj.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.