Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Town house vi bodde i på Pratumnak soi Kasetsin, första gången farsan och styvmor träffa frugan, på den tiden kunde man fortsatt kalla sig 30 åring för det var precis innan man blev 40 åring.
Town house vi bodde i på Pratumnak soi Kasetsin, första gången farsan och styvmor träffa frugan, på den tiden kunde man fortsatt kalla sig 30 åring för det var precis innan man blev 40 åring.
Sen fick vi byta hus för blev stopp i avloppet och allt vatten rann ut på bottenvåningen, dom fick riva upp golvet och lägga nytt avlopp, men fick vi ett hus med privat pool istället på Thapraya soi 5.
Sen fick vi byta hus för blev stopp i avloppet och allt vatten rann ut på bottenvåningen, dom fick riva upp golvet och lägga nytt avlopp, men fick vi ett hus med privat pool istället på Thapraya soi 5.
Ungefär samma här, var glimtens66 tråd med billigt bygge i Thailand som gjorde att jag hittade till forumet, googlade på husbygge i Thailand och hans tråd dök upp, sen efter ett tag blev jag medlem här.
Så nu svamlar jag i min tråd och eftersom den ligger i expattråden och jag kan bestämma vilka som får skriva så vill jag att moderator stänger av @kurant@sss och @finnen att skriva i denna tråden tillsvidare.
Så nu svamlar jag i min tråd och eftersom den ligger i expattråden och jag kan bestämma vilka som får skriva så vill jag att moderator stänger av @kurant@sss och @finnen att skriva i denna tråden tillsvidare.
Sonen kom in med sina 2 plaststolar och jag blev tvingad att sitta här, försökt resa mig 2 gånger men icke som nicke, men nu sprang han till sitt rum.
Tur det för inte bekväma att sitta på
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.