SHL 2020/2021

Krille

Forumvärd
Forumpersonal
Gameday, och HV är tillbaka och möter FBK :eek: Den matchen kommer jag inte titta på. Kommer hålla tummarna på DIF i eftermiddag när klöklaget är i huvudstaden och tv 4 samtidigt.:D

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Redhawks möter Skellefteå borta, hoppas att självförtroendet stärktes rejält genom utklassningen av Brynäs förra lördagen. Och att Patrik Hersley har siktet rätt inställt mot motståndarkassen. Vi är i skriande behov av poäng.

Redhawks möter Skellefteå borta, hoppas att självförtroendet stärktes rejält genom utklassningen av Brynäs förra lördagen. Och att Patrik Hersley har siktet rätt inställt mot motståndarkassen. Vi är i skriande behov av poäng.
Jocke L. har ju inte ballat ur totalt än den här säsongen... Hade jag varit Fagervall hade jag sett till att ha en spelare som Bryggman som ett frimärke på honom i början av matchen. Börjar vara läge för ett onödigt matchstraff i ren frustration hos Lindström snart. Händer ju varje säsong, så bara en tidsfråga innan det kommer.

Skellefteå verkar få det riktigt tunt på forwardssidan också, så hårt och rejält jobb i varje byte kan nog ge Malmö poäng idag.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Jocke L. har ju inte ballat ur totalt än den här säsongen... Hade jag varit Fagervall hade jag sett till att ha en spelare som Bryggman som ett frimärke på honom i början av matchen. Börjar vara läge för ett onödigt matchstraff i ren frustration hos Lindström snart. Händer ju varje säsong, så bara en tidsfråga innan det kommer.

Skellefteå verkar få det riktigt tunt på forwardssidan också, så hårt och rejält jobb i varje byte kan nog ge Malmö poäng idag.
Visst, så länge han inte ballar ur så att Bryggman blir skadad. Gärna för mig i så fall. :)

Ja det är inte någon glädjekälla att kolla på denna matchen...
Motivation slår klass och en match gör ingen SHL-säsong. FHC lär komma igen. De enda matcher de verkligen står att känna igen och när de aldrig viker ner sig är när de möter mitt Luleå. Tror det beror på att ledarstaben i FHC vill lägga all tändvätska de kan på just de matcherna. :rolleyes:

Matt82

Forumveteran
Motivation slår klass och en match gör ingen SHL-säsong. FHC lär komma igen. De enda matcher de verkligen står att känna igen och när de aldrig viker ner sig är när de möter mitt Luleå. Tror det beror på att ledarstaben i FHC vill lägga all tändvätska de kan på just de matcherna. :rolleyes:
Ja alla kan ha dåliga matcher. Tyvärr är det totalt just nu... Passningarna missar med 3-4 meter och utvisningarna haglar...

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Jaha, pessimisten får ge sig idag, det blev tre sköna poäng för Brynääs,. 7-1 mot Frölunda. Brynäs har kravlat på isen och för en gångs skull vinner matchen, tackar :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::hug_transparent::hug_transparent::hug_transparent:. Grattis till alla vinnande lag ishockey ikväll :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:
Ja eirkar, skall jag unna någon att vinna över VF så är det mitt andra lag Brynäs. Men mitt tips gick åt helvete :( :D

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Krille SHL 2019/2020 Ordet är fritt 1040
Krille SHL 2018/2019 Ordet är fritt 1109
A SHL 2017/18 Ordet är fritt 990
A SHL-SLUTSPELET 2017 Ordet är fritt 1226
D När tror ni man kan flyga till thailand 2020 Allmänt thailandforum 34
Berralund Fotbollsallsvenskan 2020 Ordet är fritt 18
Kycklingen Vad har ni för planer sommaren 2020? Allmänt thailandforum 52
Karelare Hög risk att boka resa december 2020? Thailändskt reseforum 89
Walter Slussen 2020-...? Ordet är fritt 33
S Koh Chang februari 2020 Thailändskt reseforum 3
Kycklingen Melodifestivalen 2020 Ordet är fritt 58
Frasse Isaanbesöket 2020 Isaan forum 37
P Bästa VPN 2020 ? Teknikrelaterat 19
Jo-Be Gott slut 2019, God start på 2020 Ordet är fritt 14
Isan Lover Antalet olyckor i nyårstrafiken 2020. Funderingar och betraktelser 77
kurant Pension 2020 Funderingar och betraktelser 21
Isan Lover Första kvartalet 2020 ser mörkt ut för turismen i norra Thailand. Chiang Mai forum 4
Samet DTM på Anderstorp 2020 Övriga världen 7
Isan Lover 20 miljoner ATM kort med magnetremsa måste bytas ut innan 15 Jan 2020. Thailändska Nyheter 0
T Tui, Ving sommaren 2020. Thailändskt reseforum 5
Isan Lover Isaan 2017-2020. Isaan forum 1211
Tallviking Nya supertågstationen Bang Sue i Bangkok klar 2021 enligt plan Thailändska Nyheter 2
Isan Lover Kinesiskt företag köpte nedlagda GM-fabriken i Rayong, återstart under 2021. Rayong och Baan Pae forum 26
PanPan Ban on single use plastic 2021. Allmänt thailandforum 3

Liknande trådar

Topp