SHL 2020/2021

Brynäs spelare (en del av dem) däckade av corona-virus. Inget spel i kväll eller torsdag, lördagspel oviss :(. Grattis till alla vinnande ishockeylag i kväll.

I kväll möter HV Malmö :rolleyes: Den matchen i botten av serien betyder jättemycket. Förlorar HV i kväll samtidigt som Brynäs vinner mot Leksand så är nog avgrunden nära för HV;) för på Torsdag möts just Brynäs å HV. Visst, mycket kvar att spela om men något topp 4-lag är vi inte. S.Lillis Lund kommer förstärka på bänken, och den avlastningen är säkert välkommen av Rahm. Något tips av mig blir det inte idag, det överlåter jag till @Micke.T:thumbsup:
Tackar för förtroendet :p
Färgad som jag är "Hoppas"jag att Frölunda vinner, vidare kommer Oskarshamn ta en skön bortaseger.
Malmö stärkte sitt självförtroende med förra skalpen, och kommer ta en komfortabel seger över ett HV som fullständigt gått ner i källaren.
Rögle behöver man inte kommentera, inget lag i dagsläget rår på dom:);)
Tack för ordet @Krille :laugh::laugh:

Senast ändrad:
Varsågod Micke :D Men då kontrar jag med att du oftast har minst ett fel per omgång, och får väl hoppas att skåningarna faller ner från den höga hästen de just nu sitter på:p
Nu skrev jag som jag gjorde för att Berralund vart så glad sist, vill inte rubba forumsfriden;):)
Men som jag skrev tror jag på Malmö i afton;)hoppas inte jag har fel, då har jag inte råd med julmaten:D:D

Känns bra

Bilagor

• B94E0BFC-DA9F-43D9-89B8-E5D55FC46197.png
    B94E0BFC-DA9F-43D9-89B8-E5D55FC46197.png
    305.2 KB · Visningar: 11

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius