SHL 2020/2021

HV tar emot Rögleo_O och jag vet att @Berralund håller tummarna för mitt lag. Dessutom kan @Nam Falang lita på att jag gör detsamma för Leksand:thumbsup: Brynäs har en svår nöt att knäcka, och detsamma gäller Indianerna som möter FBK. Så nu väntar jag in @Micke.T tips. För det brukar alltid bli någonstans mittemellan på våra tips.:oops:
Jaha va det hockey igen :unsure:
Nä jag passar idag å lägger pengarna på camelerna istället;)

HV tar emot Rögleo_O och jag vet att @Berralund håller tummarna för mitt lag. Dessutom kan @Nam Falang lita på att jag gör detsamma för Leksand:thumbsup: Brynäs har en svår nöt att knäcka, och detsamma gäller Indianerna som möter FBK. Så nu väntar jag in @Micke.T tips. För det brukar alltid bli någonstans mittemellan på våra tips.:oops:
Det gör jag tveklöst, spela skiten ur bondlurkarna nu. Är det hockey idag förresten? Redhawks spelar troligen igen om en vecka mot Gurras Oskarshamn. Då med en ny kanadensisk forward i laget, fågel eller fisk vet ingen. Men han lär ha ett sjujäkla skott.

Tittar på HV och tar mig en tjejdricka :):)
20210116_151926.jpg
20210116_152459.jpg

Ja, man kan undra varför skada Scott i två matcher. Illvilja, kanske. Sedan vad domaren beslutar är tolkningsfråga. Vad jag har förstått så har domaren alltid rätt. Överbevisa en ishockeydomare är svårt. Visserligen finns det matchbilder att kontrollera.:unsure::unsure::unsure::oops::oops::oops::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K