Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja det är som vanligt i SHL så här i början vinner de tippade bottenlagen.som tillslut kommer hamna i de nedre regionerna efter 40 spelade matcher.Så @gunnarg , fyll på vattenflaskan och fira Smålands stolthet just nu.
Tyvärr blev det som jag befarade, torsk på Hovet. Redhawks har mycket att jobba med, gör man inga mål vinner man inga matcher. Nästa mot kaffesumparna i Karlstad blir inte lätt den heller. En klen tröst var att Lökarna lyckades slå bondlurkarna, alltid något. Redhawks har mycket att jobba med,många nya spelare och ny tränare.
Vinner inte HV mot Oskarshamn idag så kommer nog ledningen ta ett snack med Rahm. Lias A blev avstängd 5 matcher efter huvudtacklingen senast. Helt rätt, kunde enligt mig blivit mer, då det var mycket fult.
Vinner inte HV mot Oskarshamn idag så kommer nog ledningen ta ett snack med Rahm. Lias A blev avstängd 5 matcher efter huvudtacklingen senast. Helt rätt, kunde enligt mig blivit mer, då det var mycket fult.
FBK och HV är de lagen som börjat sämst av de tippade topplagen, så jag blir inte förvånad om förlustsviterna fortsätter ett tag till. För din skull hoppas jag på det, men då gäller det inte mitt lag som bara ska vinna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.