Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ger man sig in i leken får man tåla den. Och det gör jag även om det är surt. Bara att inse att Malmö har mycket jobb framför sig om man skall undvika kvalspel.
Men som @Krille sa, imorgon hoppas jag att lyckan vänder, Lökarna måste bara besegras.
Ger man sig in i leken får man tåla den. Och det gör jag även om det är surt. Bara att inse att Malmö har mycket jobb framför sig om man skall undvika kvalspel.
Men som @Krille sa, imorgon hoppas jag att lyckan vänder, Lökarna måste bara besegras.
Jag hoppas verkligen att Frölunda spöar upp bondlurkarna rejält, vill se en riktig förnedring. HV mot Brynäs är svårtippat men jag tror att smålänningarna skräller till @Krille s stora glädje. Dubbel glädje blir det om Redhawks mot förmodan slår Klökers i Växjö men större mirakel har inträffat. Det blir en spännande afton.
Den du!! Skäll inte på mig om Den inte går in, går den in tar jag halva vinsten då du kopierat min rad
Håller tummarna Matt82, hade du tatt ett par öl innan du spelade på Malmö?
Den du!! Skäll inte på mig om Den inte går in, går den in tar jag halva vinsten då du kopierat min rad
Håller tummarna Matt82, hade du tatt ett par öl innan du spelade på Malmö?
Hv71 mot Brynäs. Vem vinner? Ingen aning, men glädjande skulle vara om Brynäs vinner. Viktiga poäng är välbehövliga. Jag kommer inte titta på matchen. Tittar på matchen mellan Sverige och Lettland i damfotboll. Ha det så bra i kväll
Hv71 mot Brynäs. Vem vinner? Ingen aning, men glädjande skulle vara om Brynäs vinner. Viktiga poäng är välbehövliga. Jag kommer inte titta på matchen. Tittar på matchen mellan Sverige och Lettland i damfotboll. Ha det så bra i kväll
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.