SHL 2020/2021

Nja, alla lagen drabbas ju och alla lagen har ju möjlighet att införa rutiner för att minska riskerna att åka på smitta. Ser ingen orättvisa alls i det.

Som hockeyfantast gillar jag att jag nu kan se betydligt fler matcher än normalt iom att omgångarna smetas ut lite mer.

Fjollträskarna för oss hemma senare ikväll. Nu blir det Orcherna - Brynäs som uppvärmning. :D :thumbsup:
Som du säkert vet så drabbar denna sjukdom väldigt olika från person till person. Om någon bara får en nysning, så kan en annan vara dålig i månader. Jag tänker på Önerud i HV som ännu inte kommit tillbaka. Så att alla lag drabbas lika håller jag inte med om.

Brynäs fick en ynka poäng mot Skellefteå igår kväll :'(. Jag får vara glad ändå :'(:rolleyes::unsure:. Corona-virus har gjort sitt intåg på isen i SHL :mad::unsure::sick:. Haltande tabell :oops::unsure::'(. För mig är det inte roligt mera följa ishockey :'(:'(:'(:'(. Grattis till vinnare i SHL på isen igår :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Grattis till MIF- seger igår @Berralund . Välförtjänt :thumbsup: Mitt lag ligger risigt till, minst sagt:eek:. I morgon besöker vi er, och OM ”vi” får stryk så har tåget gått. Snacket går bland fansen om allsvenskan till division 3, men de förnuftiga ;)vet att det är många pinnar att spela om fortfarande. Så jag lägger mig på rygg framöver:love_transparent::laugh: och avvaktar.

Grattis till MIF- seger igår @Berralund . Välförtjänt :thumbsup: Mitt lag ligger risigt till, minst sagt:eek:. I morgon besöker vi er, och OM ”vi” får stryk så har tåget gått. Snacket går bland fansen om allsvenskan till division 3, men de förnuftiga ;)vet att det är många pinnar att spela om fortfarande. Så jag lägger mig på rygg framöver:love_transparent::laugh: och avvaktar.
Ja det är nog det bästa. För jag tar inget för givet men hoppas naturligtvis på hemmaseger.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K