SHL 2020/2021

Efter inlägg om en annan sport, som väl dom flesta av oss utövar, tillbaka on-topic. Dagens match i bottenträsket sänds faktiskt på TV så det blir till att skynda hem efter att frugan har hämtats från jobbet. För man vill ju inte missa när ett lag, förhoppningsvis HV, blir tilltvålade. Redhawks bör ha gott självförtroende efter matchen mot DIF i förrgår.

Ingen match mellan Brynäs och Färjestad idag. Corona vann igen. Många Brynäs-spelare insjuknat i Covid-19 och en del har symtom :confused::confused::confused::confused::confused::confused::'(:'(:'(

Ser den matchen, och tabellen ljuger inte 2 bottenlag som försöker. Att Malmö med den hockeyn inte spelar i div 2 är för mig en gåta :D Och mitt HV också bör väl tilläggas;)
Division 2 nästa för HV. Ni kämpade väl @Krille men föll ändå. Det börjar se bättre ut nu. Men Luleå imorgon blir en svår nöt att knäcka!

Nära kval för HV och LHC, men än är det inte klart. Malmö för mitt Luleå imorgon. Blir en svår nöt att knäcka, särskilt om man ser till lagens formkurvor...

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K