SHL 2020/2021

7 matcher kvar för HV :eek: och kniven mot strupen. I kväll möter vi Frölunda, sen löklaget:poop: följt av Leksand, Luleå, Brynäs, Linköping och IKO. Sen är det slut, och det alla frågar sig, kommer ”vi” undvika plats 13 och 14. Kanske, säger jag, men då behövs en uppryckning som heter duga, med början ikväll samt 3 pinnar.
Idag får HV det hett om öronen:p

Mitt hjärta gråter på allvar över både Brynäs och HV, att sistnämnda lag förlorar mot Klökers gör saken ännu värre. Hur skall denna serie sluta?

Finallagen från bara 4 år sedan är det väl? Snacka om genomklappning på ett par säsonger. Tror HV vinner i en serie över sju. Brynäs känns alldeles för trubbiga. Spännande blir det onekligen.

Mitt Luleå är ju klappkassa just nu. 7 raka förluster. Får vara glad att det fanns fallhöjd i tabellen när det här totala raset väl kom.

I bland tror ja att de är bra att storklubbar ramlar ur, dom är vana att ligga där uppe. De är lätt att tro att man skall vara där, därför behöver hela klubben ta sej en funderare. De går inte leva på gamla meriter hur länge som hällst

Tisdags vann Brynäs tre viktiga poäng :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:Ikväll blir det möte mellan Djurgården och Brynäs. Vilken lag får poängen?

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K