SHL 2020/2021

 
Tråkigt för HV och måste vara sanslöst jobbigt som supporter. Luleå var bara ett mål ifrån kval 2008 och kommer ihåg exakt allt som hände den matchdagen som om det vore igår. Nu har ju HV bra ekonomi iaf, så förutsättningarna är ändå goda för att kunna ta sig tillbaka rätt snabbt.
 
Tråkigt för HV och måste vara sanslöst jobbigt som supporter. Luleå var bara ett mål ifrån kval 2008 och kommer ihåg exakt allt som hände den matchdagen som om det vore igår. Nu har ju HV bra ekonomi iaf, så förutsättningarna är ändå goda för att kunna ta sig tillbaka rätt snabbt.
Javisst är det jobbigt för supportrarna men hur är det då inte för laget och ledningen? Inte att förglömma! Men visst har du helt rätt, jag vet precis hur det känns som Redhawkssupporter, man har kastats mellan hopp och förtvivlan en del säsonger. Så även denna, inte trodde jag att laget skulle spela åttondelsfinal i år, med den nattsvarta hösten i åtanke.

Men jag hoppas och tror att HV tar sig samman och går upp i SHL igen nästa säsong, för det är där dom hör hemma.
 
Jag har upplevt att ishockeylag i SHL har inte riktigt kunnat prestera så bra som förut på grund av Covid 19 och pandemi. Publikens frånvaro har påverkat mycket. Jag minns vilket drag det var isen och på läktaren när Brynäs spelade. Jag behövde öronproppar. Jag hoppas att ny säsong ska vara fri från pandemi ? !!!! Jag tackar för mig i SHL-tråden. Jag kommer åter när höst-säsongen börjar. Hej :):):)
 
Och jag säger hej då till denna så trevliga tråd :love_transparent: jag lär följa er och era lag även framöver men när mitt lag inte är med så sätter jag mig på avbytarbänken och håller på alla utom ett lag.:)
Äsch, du kommer in från bänken igen nästa säsong när sorgerna och bedrövelserna har lagt sig, inte minst för att kommentera lökarna. Vi hörs där.
 
Utslagna i 7:e och sista matchen mot det överlägset äckligaste laget i ligan. Riktigt tråkigt, bara att ta nya tag nästa säsong.

Tills dess: Heja Rögle!
 
Nu har jag sörjt färdigt ;) Nya tag både här och där. HV har i skrivande stund blivit av med 15 st så kallade hockeyspelare, önskar dom lycka till. Gårdagen blev bra då Örebro vann, och grisen I.M i lökers fick 5 matchers avstängning efter en ful tackling igen. Kollar just nu på Rögle vs SAIK jämn historia där allt kan hända.
 
Nu har jag sörjt färdigt ;) Nya tag både här och där. HV har i skrivande stund blivit av med 15 st så kallade hockeyspelare, önskar dom lycka till. Gårdagen blev bra då Örebro vann, och grisen I.M i lökers fick 5 matchers avstängning efter en ful tackling igen. Kollar just nu på Rögle vs SAIK jämn historia där allt kan hända.
Jag visste väl det! Nu hoppas jag att SAIK vänder mot bondlurkarna på slutet, 2 matchers ledning för dom är riktigt illa. Jag unnar inte dom att spela final. :cool:
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp