SHL 2021 - 2022

Jag såg att Håkan Loob anser att Sam Hallam borde vara en trolig efterträdare till Johan Garpenlöv i Tre Kronor. Så även Roger Rönnberg i Frölunda. Garpenlöv avgår efter denna säsong.

Nåddes precis nu av nyheten att Magnus Pääjärvi är klar för Redhawks. En mycket bra förstärkning nu när Jaedon Deschenau är avpolletterad.

Vissa kvällar ler lyckan, mer lättförtjänt än aktier:cool:
Screenshot_20211028-211022_Samsung Internet.jpg

Snart dags att ta på sig den rätta halsduken och bege sig till Malmö Arena än en gång. Idag hoppas jag att hökarna bevisar att dom är rovfåglar och gör processen kort med Linköping. Grabbarna skall följa med, det är uppskattat.

Med det spelarmaterialet Malmö har med Söderberg, Händemark och nu även Pääjärvi måste man prestera långt bättre än vad varit fallet hittills. Kraven på laget måste upp. Kanske vänder det i eftermiddag?

Mitt Luleå gjorde sin överlägset bästa match denna säsongen mot FBK hemma i torsdags. Oskarshamn borta blir en tuff uppgift, men tror på seger.

Vet åtminstone en glad skåning idag:)finns stor chans att det firas med rödtjut i Kävlinge i afton:D
Malmö tar en dubbel, kör över Linköping I hockey å vänder underläge mot Sirius I 92a minuten:xmas_smiley: Skål kapten:beer:
Tack! Ja det var en perfekt eftermiddag, en riktig femetta i Arenan. Nu tar vi dom, övertygande idag! Och jag dränerar lite på boxen! :beer:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp