Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo då. Jag vet att 80% av dom höll på HV innan, resterande 20% på andra lag. Detta var när laget hette Växjö HC och skramlade runt inför tomma läktare.
Jo då. Jag vet att 80% av dom höll på HV innan, resterande 20% på andra lag. Detta var när laget hette Växjö HC och skramlade runt inför tomma läktare.
Jag såg att Håkan Loob anser att Sam Hallam borde vara en trolig efterträdare till Johan Garpenlöv i Tre Kronor. Så även Roger Rönnberg i Frölunda. Garpenlöv avgår efter denna säsong.
Det skall du nog låta bli. Redhawks verkar vara ett helt annat lag idag, 2-2 mot lökarna och ledning i skottstatistiken,med 16-5 efter första perioden. Nu skall bara fler puckar in i lökmålet!
Det skall du nog låta bli. Redhawks verkar vara ett helt annat lag idag, 2-2 mot lökarna och ledning i skottstatistiken,med 16-5 efter första perioden. Nu skall bara fler puckar in i lökmålet!
Snart dags att ta på sig den rätta halsduken och bege sig till Malmö Arena än en gång. Idag hoppas jag att hökarna bevisar att dom är rovfåglar och gör processen kort med Linköping. Grabbarna skall följa med, det är uppskattat.
Snart dags att ta på sig den rätta halsduken och bege sig till Malmö Arena än en gång. Idag hoppas jag att hökarna bevisar att dom är rovfåglar och gör processen kort med Linköping. Grabbarna skall följa med, det är uppskattat.
Med det spelarmaterialet Malmö har med Söderberg, Händemark och nu även Pääjärvi måste man prestera långt bättre än vad varit fallet hittills. Kraven på laget måste upp. Kanske vänder det i eftermiddag?
Mitt Luleå gjorde sin överlägset bästa match denna säsongen mot FBK hemma i torsdags. Oskarshamn borta blir en tuff uppgift, men tror på seger.
Vet åtminstone en glad skåning idagfinns stor chans att det firas med rödtjut i Kävlinge i afton
Malmö tar en dubbel, kör över Linköping I hockey å vänder underläge mot Sirius I 92a minuten Skål kapten
Vet åtminstone en glad skåning idagfinns stor chans att det firas med rödtjut i Kävlinge i afton
Malmö tar en dubbel, kör över Linköping I hockey å vänder underläge mot Sirius I 92a minuten Skål kapten
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.