Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ikväll är det dags att bege sig till Arenan igen med Covidpasset i högsta hugg. Redhawks möter Örebro i den enda matchen för kvällen. Seger är ett måste för att krisen inte skall bli ännu värre än den redan är. Hoppas att den hyfsade matchen i Skellefteå var en vändpunkt som gav killarna lite självförtroende, vi kan.
Som Djurgårdare är jag inställd på kval. Något är ruttet sparka sportchef och styrelse. Det måste finnas något bättre. Jobba hårt mot sponsorer. Annars blir det derby mot AIK nästa säsong.
Som Djurgårdare är jag inställd på kval. Något är ruttet sparka sportchef och styrelse. Det måste finnas något bättre. Jobba hårt mot sponsorer. Annars blir det derby mot AIK nästa säsong.
Ett steg var väl att sparka Barry Smithare. Ni lyckades ju ta 3 poäng mot Redhawks men det krävdes förvisso ingen större uppoffring. Redhawks skall ta in en mental coach nu, hoppas det hjälper i misären.
Löklaget möter DIF och helt plötsligt blir jag en 08 Och idag spikades truppen till JVM. HV-71 har 3 spelare med och klökers har ingen..... tillåt mig småle.
Löklaget möter DIF och helt plötsligt blir jag en 08 Och idag spikades truppen till JVM. HV-71 har 3 spelare med och klökers har ingen..... tillåt mig småle.
Igår kunde man äntligen komma hem med ett leende på läpparna, Redhawks lyckades ju tvåla till Örebro med 5-2 och det såg stabilare ut än på länge. Jag besökte säsongkortsbaren innan match, tog en stänkare och ĺyssnade på tränare Fagervall. Han kommer alltid dit 40 minuter innan nedsläpp och han påstod sig ha en bra känsla. Det är bättre harmoni i gruppen och den mentala coachen har börjat jobba.
På lördag kommer Luleå på besök och förhoppningsvis kan vi blåsa dom på poäng, självförtroendet har säkerligen blivit bättre nu.
Igår kunde man äntligen komma hem med ett leende på läpparna, Redhawks lyckades ju tvåla till Örebro med 5-2 och det såg stabilare ut än på länge. Jag besökte säsongkortsbaren innan match, tog en stänkare och ĺyssnade på tränare Fagervall. Han kommer alltid dit 40 minuter innan nedsläpp och han påstod sig ha en bra känsla. Det är bättre harmoni i gruppen och den mentala coachen har börjat jobba.
På lördag kommer Luleå på besök och förhoppningsvis kan vi blåsa dom på poäng, självförtroendet har säkerligen blivit bättre nu.
Som jag skrivit innan. MIF har absolut laget som kan gå hela vägen OM alla bitar faller på plats. Bra med en mental coach, för alla lag och spelare får svackor, gäller bara att bryta den så fort som möjligt. HV lyckades inte ifjol, och började denna serien (ha) lysande, men svackan kom med 4 raka förluster tills igår då plötsligt allt var perfekt igen.
Och nu måste löklaget leta efter en ersättare till Sam Hallam som tackat ja till 3kr. En mycket duktig tränare som kommer göra ett bra jobb i landslaget.
Och nu måste löklaget leta efter en ersättare till Sam Hallam som tackat ja till 3kr. En mycket duktig tränare som kommer göra ett bra jobb i landslaget.
Jag såg det och tror som du. Önskar honom lycka tiĺl för första gången nu. Lökarna kan ju alltid fråga Barry Smithare som fick sparken från Djurgården.
Bästa spelmässiga insatsen hittils i höst och det borde varit 3p redan i full tid, men bollklubben fick med sig en turpinne på en kvittering på slutet. Börjar arta sig. En match kvar här ner i Malmö innan uppehållet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.