SHL 2021 - 2022

Malmö har kanonläge att nå playoff in nu.

Leksand borta är ingen drömmatch för Brynäs å andra sidan måste väl Malmö plocka poäng i Luleå.

En riktig rysare. jag tänker sitta klistrad vid TVn

BTT

Räkna inte bort Linköping heller som har en match mindre spelad än Malmö och Brynäs.

Vinner dom sina två sista kan dom gå om både Brynäs och Malmö.

BTT

Räkna inte bort Linköping heller som har en match mindre spelad än Malmö och Brynäs.

Vinner dom sina två sista kan dom gå om både Brynäs och Malmö.

BTT
Ja det blir en rysare in i det sista. Men bortaseger mot Luleå lär krävas och den chansen är liten. Men kan man bortaslå bondlurkarna så varför inte? Motivation lär inte saknas i alla fall.

Börjar redan bli svettig över matcherna mot Timrå i kvalet. Det borde gå vägen tycker Timrå inte har rosat marknaden på sistone medans Dif spelat bra.

Börjar redan bli svettig över matcherna mot Timrå i kvalet. Det borde gå vägen tycker Timrå inte har rosat marknaden på sistone medans Dif spelat bra.
Det tror jag också. Två sådana förluster mot Färjestad stärker inte lagmoralen precis. Så oddsen talar absolut för Djurgården, trots Fagervall.

Känns som du inte gillar honom :)
Det menar du inte! ;) Nej han misslyckades totalt med att jämka samman stridiga viljor och tuppkammar inom laget och få alla att dra åt samma håll. Det var bara synd att det tog så lång tid för styrelsen att sparka honom. Kollar gör ett bra jobb nu, inte omöjligt att han får fortsatt förtroende nästa säsong.

Det menar du inte! ;) Nej han misslyckades totalt med att jämka samman stridiga viljor och tuppkammar inom laget och få alla att dra åt samma håll. Det var bara synd att det tog så lång tid för styrelsen att sparka honom. Kollar gör ett bra jobb nu, inte omöjligt att han får fortsatt förtroende nästa säsong.

Det är väl redan klart med Kollar nästa säsong har jag för mig?

Ja det blir en rysare in i det sista. Men bortaseger mot Luleå lär krävas och den chansen är liten. Men kan man bortaslå bondlurkarna så varför inte? Motivation lär inte saknas i alla fall.

Linköping har Örebro hemma plus Frölunda borta.

Kan bli knepigt att plocka poäng där.

Tappar brynäs mot leksand och malmö tar poäng mot Luleå är playoff platsen klar.

Mot alla odds.

BTT

Imorgon blir det oliiiiidligt spännande. Blir det hockey i Arenan på lördag? I så fall måste Luleå kämpas ner imorgon och andra resultat gå rätt väg. Jag räknar kallt med att morgondagens match är säsongens sista men blir mycket gärna positivt överraskad.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp