SHL 2021 - 2022

Så var då äntligen SHL-premiären avklarad och Redhawks bortaslog Leksand med 4-3. Tyvärr vann bondlurkarna från Rögle men det kan vi bortse ifrån. Och till @Krille s glädje fick lökarna stryk. Så en bra början på säsongen. :upanddown:
Lika bra du vänjer dig vid att Rögle vinner. Får man sen tillbaka världsbacken Cody Curran tror jag guldet bärgas denna säsong med hjälp.av den fantastiska publiken i Catena arena.
BTT

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Lika bra du vänjer dig vid att Rögle vinner. Får man sen tillbaka världsbacken Cody Curran tror jag guldet bärgas denna säsong med hjälp.av den fantastiska publiken i Catena arena.
BTT
Hoppas kan du ju alltid. Nu hänger ju allt inte på en spelare men jag hoppas att Carl Söderberg får vara frisk och hel, han kommer att få stor betydelse för Redhawks. Och jag ser fram emot drabbningarna mot Rögle i Arenan, nu har jag ju min fasta plats. Missar dock matchen mot Djurgården nästa torsdag men en kompis får ta över platsen.

Kokostrollet

Aktiv medlem
Dålig aktivitet i denna tråd trots full omgång ikväll. Har inte koll på övriga lag men Redhawks leder med 2-4 efter två perioder i Oskarshamn. Ser lovande ut!

Var inte alls full omgång igår. Sveriges största och bästa hockeyförening spelade inte, så då är det inte konstigt att det blir tyst.

Liknande trådar

Topp