SHL 2021 - 2022

Dif har inte övertygat än milt sagt. De har inget spel helt enkelt. Verkar ta tid för Barry att få till det om han äns lyckas. Det måste vända snart annars blir det en lååång säsong för en Djurgårdare.
Du kan ju alltid konvertera till ett annat lag. ;) Nej jag minns när er tränare var i Malmö, han stack plötsligt och kallades då för Barry Smithare.

Har precis sett Indianerna ta skalpen på Djurgården, imponerande.

Nu blir det VM-kval i fotboll och samtidigt ha live-bevakning på plattan, bondlurkar mot Rödhökar. En av säsongens viktigaste matcher, seger i Ängelholm och en del förluster är förlåtna.

Sanslöst härlig match för mitt Luleå mot Växjö ikväll!

Växjö gick ikapp till 2-2 i slutet av tredje perioden och hade sedan två puckar i stolpe och ribba i anfallen efteråt innan Tyrväinens smörpass till Honka gav 3-2 precis framför hemmaklacken med 28 sekunder kvar!

:beer:

Sanslöst härlig match för mitt Luleå mot Växjö ikväll!

Växjö gick ikapp till 2-2 i slutet av tredje perioden och hade sedan två puckar i stolpe och ribba i anfallen efteråt innan Tyrväinens smörpass till Honka gav 3-2 precis framför hemmaklacken med 28 sekunder kvar!

:beer:
Det verkar ha blivit en ful ovana för Luleå att skjuta segermål i slutminuten, det var ju likadant i torsdags i Malmö. Och Redhawks åkte på en riktigt sur förlust mot bondlurkarna, deras seger var tydligen inte helt rättvis. Men så är hockeyn, bara att bita ihop och åka till Linköping på torsdag och kamma hem 3 poäng.

Ny omgång ikväll, spännande som vanligt. Lökarna möter Skellefteå, där hoppas vi på bortaseger. Jag hoppas också att Indianerna spöar skiten ur bondlurkarna. Redhawks möter Linköping borta och där hoppas jag naturligtvis på 3 friska poäng.

På lördag är det dags att bege sig till Arenan igen och se mötet med Skellefteå, hoppas att få uppleva den första segern på plats då.

Ny omgång ikväll, spännande som vanligt. Lökarna möter Skellefteå, där hoppas vi på bortaseger. Jag hoppas också att Indianerna spöar skiten ur bondlurkarna. Redhawks möter Linköping borta och där hoppas jag naturligtvis på 3 friska poäng.

På lördag är det dags att bege sig till Arenan igen och se mötet med Skellefteå, hoppas att få uppleva den första segern på plats då.
Hoppas innerligt att du får rätt,,, åtminstone i en av matcherna:D Hockey är kul just nu:)

Får ändå ge Rögle att det är starkt med tanke på att de tappat tre spelare denna matchen. Synd bara att det ser ut som förlust när jag får väl får tillfälle att kolla matchen :/

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp