SHL 2021 - 2022

Såg precis att bondlurkarna återigen fick stryk av Färjestad. Härligt, ett steg närmare final mellan dom och Frölunda.

Vad är du för en dålig ursäkt till skåning.
Inte alls! Jag är Redhawkssupporter i själ och hjärta. Brukar Black Army gilla folk från Djurgården? Knappast men till skillnad från dom avskyr jag våld. Har dock bekanta som har fått bilar nersmetade med lera i Ängelholm under matchen, det är bonnigt och jäkligt dålig stil. Därför håller denne skåning enbart på Redhawks!

Inte alls! Jag är Redhawkssupporter i själ och hjärta. Brukar Black Army gilla folk från Djurgården? Knappast men till skillnad från dom avskyr jag våld. Har dock bekanta som har fått bilar nersmetade med lera i Ängelholm under matchen, det är bonnigt och jäkligt dålig stil. Därför håller denne skåning enbart på Redhawks!
Du håller på vem du vill gott nog så men håll då på mif och lägg ner öknamn och annat trams som du håller på med. Ett skånelag är alltid ett Skånelag även när de möter värmlänningarna.

FB_IMG_1649367159167.jpg
Kungen håller ju på Djurgårn ;) ”Jag håller på Djurgården”

Hoppas att Fuleå och Löfbergs lila flickorna förlorar till slut.
Plötsligt känns nästa säsong spännande Dif verkar få bättre ledning och spelare än nyss avslutat skitsäsong. Tack JE och styrelsen. Alltid oavsett.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp