A
Anonym
Gäst
Hon litar på mig säger hon
Ja, vad skall hon säga , acceptera att jag är vuxen nog att svara för mina handlingar eller att försöka fängsla mig med en separering som fäljd.. Vad tror ni hon väljer med en gratispeng på 20000 thbt i månaden, Svaret är givet och skallvara givet anser jag .... Idag (nu på morgonen skall äldsta dottern komma hem från Phon med sin kille (hon 17 han 22 år ) han är så vitt jag kan se en bra kille , röker inte samt dricker ej heller ... Jobbar som Motobikemek varaje dag , idag var dock chefen på firman bortrest och gav då personalen ledigt ... jag har en känsla av att han (22 åringen) kommer att fråga min fru om giftemål.Helt ok anser jag , de har varit sambos i 7 mån med varandra, i vart så kommer jag aldrig att sponsra bröllop, det får frugan göra ,, hoippas inga småttingar på g , för frugans skull då , hur jag ställer mig vet ni ju redan
När de åkt hem skall jag bjuda min fru på fotmassage i Nongsonghong, vi tar en lååång promenad varje kväll med vår lilla hund nu , den har iofs blivit rätt stor (nu ca 5 kilo) maxvikten är nog 8 kilo för en Bullterriertik av minimodell .. Grymt adaptiv tik , följer oss slaviskt på promenaden , nu 12 veckor gammal , vill inte gå i koppel , lägger sig då på ryggen demoinstrativt , nu kan ni ju dra om ni vill
Skall börja ta ut henne ppå morgonen när jag går ut med bössan , ett par skjutna fåglar skall nog vcka intresset att apportera eller avliva felskjuten fågel,, en terrier kan man lära allt , mycket smarta hundar ..Ha det så ses vi morgon ...
Från landet befolkat av

Från landet befolkat av