Thai grammatik Hur funkar man det?

Vad ska jag göra tycker du?
Slänga ut dom som inte har språk som intresse?
5555555 Eftersom du tydligen anser jag är pain in ass... Så kan du ju slänga ut mig och dem som gillar språk..
Av 2700 medlemmar skulle det inte märkas om PEPSI åkte ut... Då är det ju 2699 kvar.. Med samma inställning.. :(
En del skulle säkert bli glada... ;););) ( Kanske lite tråkigare.. då jag håller igång snacket som annars brukar somna in i mellan åt) . Men kasta gärna ut mig om du känner för det...
ผมกลัว 55555555 :wai::wai::wai::wai:

5555555 Eftersom du tydligen anser jag är pain in ass... Så kan du ju slänga ut mig och dem som gillar språk..
Av 2700 medlemmar skulle det inte märkas om PEPSI åkte ut... Då är det ju 2699 kvar.. Med samma inställning.. :(
En del skulle säkert bli glada... ;););) ( Kanske lite tråkigare.. då jag håller igång snacket som annars brukar somna in i mellan åt) . Men kasta gärna ut mig om du känner för det...
Tycker jag inte att hon ska göra....
Du fyller din plats här likaväl som jag har min plats... Ha, ha, ha....

Och var någonstans i mitt/mina inlägg har jag antydd att jag vill slänga ut dig. Du skriver inlägg och jag svarar, blir inte svaret som du vill så fortsätter du till du får ett svar. Jag tyckte ledarns svar i inlägget innan var ett bra svar, räcker inte det.

Tycker jag inte att hon ska göra....
Du fyller din plats här likaväl som jag har min plats... Ha, ha, ha....
Men blir så dj...la trött i bland på inläggen.. Svarar utan att tänka.. Det
När Berralund är forumvärd så är han sansad och tänker efter innan han svarar.
Han är alltid objektiv och tar oftast inte ställning i sakfrågan utan svara på ett korrekt sätt.
Personligen undviker jag att klanka ner på andras åsikter eller önskemål.
Och jag har inte sagt att hon vill kasta ut mig... Utan hennes förslag/fråga på att kasta ut alla andra som inte gillar språk.
Mitt förslag var då ... Bättre att kasta ut mig än 2699 andra medlemmar..
Jag har haft en del trådar här.. och om inte fel över 10 000 som besökt dem... Men är jag till obehag så fokka mig.
Hoppas jag gjort någon glad i alla fall.. Eller väckt lite intresse för Thailand genom vad jag skrivit... Mai phen rai...

Han är alltid objektiv och tar oftast inte ställning i sakfrågan utan svara på ett korrekt sätt.
Och jag har inte sagt att hon vill kasta ut mig... Utan hennes förslag/fråga på att kasta ut alla andra som inte gillar språk.
Jag har haft en del trådar här.. och om inte fel över 10 000 som besökt dem... Men är jag till obehag så fokka mig.
Hoppas jag gjort någon glad i alla fall.. Eller väckt lite intresse för Thailand genom vad jag skrivit... Mai phen rai...
Jösses, hur ska man svara på detta inlägg utan att du blir så dj....la trött.

Jösses, hur ska man svara på detta inlägg utan att du blir så dj....la trött.
Du behöver inte svara... Tror du har för kort stubin... Lär av Berralund.. Tänk efter före du pratar..
Meeen Jag har också kort stubin om det kommer något skit... Så vi är väl av samma skrot.. ;)
Men jag tänker innan jag svarar...
555555555 :):):):)

Du behöver inte svara... Tror du har för kort stubin... Lär av Berralund.. Tänk efter före du pratar..
Meeen Jag har också kort stubin om det kommer något skit... Så vi är väl av samma skrot.. ;)
Men jag tänker innan jag svarar...
555555555 :):):):)
Du tänker inte innan du svarar, jag kan ta fram en hel del inlägg som bevisar att jag har rätt där.
Du är ute efter att provocera nu och du har lyckats.

Ja, nu tycker jag det gått lite över styr och jag själv känner mig inte bekväm @Pepsi med dina superlativ om mig. Visst jag tackar för din uppskattning men jag är ingalunda någon expert eller kanon på Thai utan har mycket att lära och precis som @Krille säger tror jag ju också att det finns många här eller jag vet att det finns de som har goda kunskaper.

De har kanske bara inte intresset av att traggla språket som en sådan nörd som jag:). Ja det måste ju vara upp till var och en vad de vill delta i när det gäller forumet och man kan ju inte kritisera varken forumet eller någon som deltar för att man inte skriver i vissa avdelningar, man kan ju inte ställa krav på folk att de måste delta i forumet om språket för att få vara medlem.

Forumet är ju som sagt var ett allmänt forum om Thailand och språket är inte högsta prioritet, lika lite som spanska antagligen inte är högsta prioritet i ett forum om Kanarieöarna eller liknande, utan det finns ju så mycket annat som folk prioriterar och det måste man ju respektera.

Som sagt var som jag sa i en annan tråd, det finns ju rena forum för Thai och då ett utmärkt sådant med mycket hög kompetens hos medlemmarna, både Thai och västerlänningar, ThaiLanguage.com.

Det är ju ofrånkomligt så att i ett forum med olika avdelningar blir vissa avdelningar mindre besökta än andra men de finns där för de som vill ställa en fråga eller själv dela med sig av något.

Det finns ju biografer men inte går jag på bio för det bara för att jag tittar på film, vore ju förskräckligt om det fanns ett krav på att gå på bio bara för att jag tittar på film:( men de finns där för de som vill och har intresset av att gå på bio!:)

wow, flera trådar och 10.000 besökare, inte dåligt alls, känns på något sätt som att Du vill tvinga på medlemmarna att lära sig thaispråket och dess grammatik, själv är jag nöjd om jag kan göra mig förstådd och resten får komma av sig själv över tid,, inte tvingar/propsar jag på att andra ska bygga en (totalt 3) farm bara för att jag gör det.

Ubon bygger en farm, 58.059 besökare

Ser ut som lite dubbelmoral från din sida.
Har aldrig sett dig skriva så till en som värkligheten har behov av det som du skriver
Herregud, vuxna människor, silket lipande det är då, vad har han gjort den tystade forumsmedlemen bitit dig i tån eller.
Orka sitter och gnäller som barnrumpor.
Ni är ju inte bättre än han, direkt han skriver eller något som kan härleda till han så börjar ni, du Gunnarg och några till, inte så konstigt att det slutar som det gör, jag hade svarat som han om jag hade sådana stalkers efter mig.
Tycker tyvvär bara att forumet vart för ensidiga i sitt tystande, borde tystat er andra som börjar hacka direkt också lika länge.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp