Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Cheva Small block 350 030” borrad, fyrbultad, smidd vev, H profil stakar, rullkam, Grottis portade Brownfield toppar, betongfyllt block, tunnelram insug med dubbla moddade Holly 750. 1000+ hästar med gas. Moddad Powerglide automat med transbrake, NBV turbin. :p

opel_engine.jpeg
 
Ja supertrevlig kille. Vi hängde en hel del i hans garage i Uddevalla innan han flyttade till Stockholm
Hängde du med Olle :rolleyes: Jag känner han väl , Han bodde i Gåshaga på lidingö 50 m från Lidingöbanans räls, Skall fråga honom på Facebook, kan du fasen inte varit gammal då jag vet att han flyttade till Lidingö på 70 talet, Han lever och bor kvar på Lidingö , finns på Face book
 
Senast ändrad:
Ja det var ett stort garage där i Bodal. Flera taxikillar hade sina bilar där och en kille som hette Lars-Inge byggde om bilar för streetrace mm.
Det vid spårvagnshallarna hette Bilcentralen om jag minns rätt...Nu är det Järnaffär i dom lokalerna.
Jag är född på ön på 50talet så jag har sett en del där,men bor inte där längre.
Nu kom jag ihog den killlen jag jobbade för , Han hette Olli och var Tysker, Inte polack, men galen var han. han vägrade betala lön ett par ggr så vi hotade honom med stryk, då kom lönen fram. Skitstövel var han , jobbade knappt ett år åt han , sen började jag på "Bilcentralen" bästa firma jag jobbat på, underbara människor
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp