Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Oj , är de fortfarande inne vid kastellet o gör det .. När man trollade lax i mitten på 90 talet mötte man dessa ibland ..sen vid 20 talet såg man inga
Oj , är de fortfarande inne vid kastellet o gör det .. När man trollade lax i mitten på 90 talet mötte man dessa ibland ..sen vid 20 talet såg man inga
I dag blir det återfärd till BKK inför frugans käftisbesök i morgon.
Har hunnit med att titta på nyhetsflödet i dag, som handlar om Trump, krig, räntor, kriser och politik. Tror att världen kommer att bli allt annat än långtråkigt det närmaste halvåret. Skönt att kunna sitta i Thailand och njuta av livet.
I dag blir det återfärd till BKK inför frugans käftisbesök i morgon.
Har hunnit med att titta på nyhetsflödet i dag, som handlar om Trump, krig, räntor, kriser och politik. Tror att världen kommer att bli allt annat än långtråkigt det närmaste halvåret. Skönt att kunna sitta i Thailand och njuta av livet.
Oj! Är ju gröngöling hör på TS och bara vad man kanske kan kalla långtidsturist i Thailand jämfört med veteranerna som åkt in och ut sedan många år eller bosatt sig permanent i Thailand.
Var dock i Thailand redan 1983 men det räknas inte för då mönstrade jag på ett fartyg lite öster om Rayong och kom sedan tillbaka några gånger till samma plats. Det var en norsk Etylengas tanker och fartyget låg vid en terminal som gick rött långt ut i havet där Thai Petrochemical Industries fortfarande ligger lite öster om Rayong stad enligt google maps. Det var lite besvärligt vid påmönstringen minns jag för det var översvämningar i Bangkok och i områdena vid Don Muang flygplatsen. Vi fick ett par dagar mitt i smeten Bangkok innan vi drog vidare då fartyget blivit försenat. Jisses vilka vilda norrmän som jag reste tillsammans med.
@Gotland har jag inte träffat på men var det inte så att han liksom jag är gamla sjömän?
Jag skall ge mig iväg till kyrkogården i förmiddag och sätta ett försenat ljus, Far skulle ha fyllt 98 på söndag. Sen en promenad in till stan. I eftermiddag skall dom nya vinterdäcken på bilen, knappt 15k kostar det kalaset. Dom ligger klara på däckfirman. Och ja @Boa52 , jag är lat sörlänning och låter dom göra jobbet.
Jag skall ge mig iväg till kyrkogården i förmiddag och sätta ett försenat ljus, Far skulle ha fyllt 98 på söndag. Sen en promenad in till stan. I eftermiddag skall dom nya vinterdäcken på bilen, knappt 15k kostar det kalaset. Dom ligger klara på däckfirman. Och ja @Boa52 , jag är lat sörlänning och låter dom göra jobbet.
Vad är det för däck du har till Tiguan som kostar så mycket. Köpte själv nytt nyligen både sommar och vinterdäck och det blev runt 16k med frakt. 18 tums Hankook Ventus Prime 4 sommardäck och 17 tums Hakka 10 dubb.
Det är däck till en Passat Alltrack -17
Kom just hem från en tur till Bang Sare och "de fina kvarteren"
Köpte en uppsättning mahogny-möbler (säng, sängbord, lampor, mediamöbel, stor byrå) av en engelsman för han skulle "byta stil" på hela huset och höll på att renovera det bit för bit. Väldigt tjusig villa med pool, stor trädgård etc etc.
Vad är det för däck du har till Tiguan som kostar så mycket. Köpte själv nytt nyligen både sommar och vinterdäck och det blev runt 16k med frakt. 18 tums Hankook Ventus Prime 4 sommardäck och 17 tums Hakka 10 dubb.
Det är däck till en Passat Alltrack -17
Det blir kompletta Falken inkl lättmetallfälgar, monterat och klart. Kör inte så mycket så det blir inga premiumdäck. Fick ett erbjudande från Volkswagen på sådana för 21k, dom hade kostat 24. Nej tack!
Det blir kompletta Falken inkl lättmetallfälgar, monterat och klart. Kör inte så mycket så det blir inga premiumdäck. Fick ett erbjudande från Volkswagen på sådana för 21k, dom hade kostat 24. Nej tack!
Nu är inte jag lika korrekt som du.
Jag pratade inte med besättningen…så jag antog bara att det var avmagnetisering de höll på med då den snurrade runt på samma ställe som andra båtar gör för att avmagnetiseras.
Men det är ju tur att du träder in och rättar till felaktigheterna.
Vad innebär AMK undrar en lekman?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.