Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur är eran relation till svärförldrarna i Thailand.
Man behöver ju inte känna sig gammal för att ha det bra. Mina svärföräldrar är ju fakyiskt några år yngre än mig, men enligt frugan är 50+ gammalt i Thailand.
Kul att allt funkar bra för er gubbar ! själv tycker jag att det är jävla tråkigt när suget efter pengar blir så stort att man kan blåsa sina egna barnbarn, trots att tre (3) döttrar ställer upp i ur och skur
Kul att allt funkar bra för er gubbar ! själv tycker jag att det är [¤#@@¤%] tråkigt när suget efter pengar blir så stort att man kan blåsa sina egna barnbarn, trots att tre (3) döttrar ställer upp i ur och skur
Bara min svärmor som lever tyvärr,
min thaikvinna är ju själv 45 år så det får jag vara glad för att min svärmor
finns kvar.
Jag har en jättebra relation med henne.
I detta nu är mina svärföräldrar på väg till Bangkok för att lämna in visumansökan under morgondagen. Dom skall landa i Köpenhamn 26/4 för ett 5 veckors besök hos oss. Förhoppningsvis blir det inga problem med att få visum för dom.
Min svärmor är en riktig Krutgumma på snart 70 år,
Är med oss mycket nu. Ska med och äta middag med dotter , måg,
Barnbarn och mig. Hon är beundransvärd den gamla thaidamen.
Jag gillr också mina svärföräldrar skarpt, även om jag inte kan prata med dom. Det går dock lättare nu när frugan kan svenska och tolkar. Så det skall bli roligt att ha dom hemma hos oss i 5 veckor.
Jag gillr också mina svärföräldrar skarpt, även om jag inte kan prata med dom. Det går dock lättare nu när frugan kan svenska och tolkar. Så det skall bli roligt att ha dom hemma hos oss i 5 veckor.
Här är det faktiskt inte någon "konståkning". Jag menar verkligen vad jag skriver, varför skulle jag annars betala för att dom skall komma till Sverige??
Antaligen är jag ett undantag, jag vet ju att svärföräldrar kan vara ett gissel.
Här är det faktiskt inte någon "konståkning". Jag menar verkligen vad jag skriver, varför skulle jag annars betala för att dom skall komma till Sverige??
Antaligen är jag ett undantag, jag vet ju att svärföräldrar kan vara ett gissel.
pröva att bo nere i Thailand PÅ OBESTÄMD TID och ihop med dina svärföräldrar, eller rättare sagt till de är döda, och se om du trivs lika bra i att skapa ett åldersdomshem till andra där du skall leva dina resterande dagar.... Då kan vi snacka om hur mycket vi gillar dom...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.