A
anonymous
Gäst
Air France kundservicen är ju helt hopplösa att ha att göra med.
Skickade ett e-mail där jag skrev att min bank kommer ta kontakt med dom, tog reply på tidigare mail med mitt referansnummer för ärendet.
Detta var sista svaret jag fick nu av nån Fransk.
Thank you for contacting Air France
Thank you for letting us know.
We look forward to welcoming you on board.
Yours sincerely,
Marie-Claire
Skickade ett e-mail där jag skrev att min bank kommer ta kontakt med dom, tog reply på tidigare mail med mitt referansnummer för ärendet.
Detta var sista svaret jag fick nu av nån Fransk.
Thank you for contacting Air France
Thank you for letting us know.
We look forward to welcoming you on board.
Yours sincerely,
Marie-Claire
Jag kikar på ordning , städning av kärran , tider för avgång , men det kan alltid vara andra än bolaget som ställer till med förseningar ,, jag bedömer piloternas förmåga att undvika flyga genom turbulens samt förmåga att förutse turbulens, handlar om användande flygradar samt att ta till sig info från trafikledning, finns massor av olika parametrar som jag ser mer till än maten samt språkkunskaper .Har en hyfsat bra koll på vad det handlar ,dels genom mitt intresse för flyg samt en iofs ganska ålderstigen flyg mekanikerutbildning , men när det gäller service på kärror samt personalens koll så ser man ganska mycket om det slarvas eller om man som Finnair följer reglementet till punkt och pricka .. Precis som bla. Berra och Jonas måste göra i sin tjänst.... Fartyg på vatten eller i luften , ingen större skillnad i noggrannhet , regler och kontroller skall följas och checklister skall inte ligga oanvända .... Detta vet jag Thai Air har fått duktigt på skallen för, det var ju då iofs. fraktflyg , men det handlar om ledningsfrågor samt uppföljning av upptäckta brister ,, så NEJ tack .