PanPan
Forumveteran
Som mig, teknik och träslöjd bara dock.Jag var mest snäll men sjukt trött på skolan. Alla tekniska ämnen som teknik, träslöjd, fysik, kemi och biologi var jag vass på.
När jag började som lärling vid 16års ålder på en maskinverkstad trivdes jag fullt ut och fick äntligen göra något utvecklande och tillfredsställande. Det var dock en hård miljö att jobba i och inget förr en med bristande självförtroende eller mes.
Dom andra var mer att jag gick inte dit.
Sen när gjorde så blev jag irriterad, mins tex engelskan, satt och hjälpte polaren jämter med engelskan och alkoläraren för det var han, stank sprit. Bra Samuel men du Jonas har inte skrivit ett ord, är du dum?
Den läraren slängde jag upp i väggen en gång...