G
glimten66
Gäst
"legolas " sa:ledarn,, jag vet att du har kollat minitiöst, men kan säga vad Yongyut sade i alla fall, så får du ta det för vad det är värt.
Hon sade att inte alla Amphue godkänner namnbytet. Men det viktigaste i Ert fall är att ni har det underskrivna dokumentet ifrån fadern ifråga som godkänner namnbytet. Hon sade att hon INTE känner till vårt amphue i detta med barn och namnbyte, Vuxna som gifter sig med falang inga problem här i alla fall.
men hon meddelade att det går alldeles utmärkt i Sarakam /tyckte hon sade det namnet) och DEFINITIVT så går det alldeles utmärkt i Khon Kaen. Hennes väninna Dawan som gifte sig med min polare gjorde tydligen detta namnbyte till falang-namn på sin son för bara 6 månader sedan...
och nu vet jag inget mer... Amen...
legolas
Om det e Mahasarakam du menar så e det stopp där vi har försökt att ändra grabbens namn till vårat men nej det går inte
det e som Ledaren säger Adoptions centralen i BKK o det e inte lätt att adoptera tar flera år har själv kollat den saken just för att grabben vill ha samma namn som vi