Barn och det svenska bidragssystemet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
ledarn,, jag vet att du har kollat minitiöst, men kan säga vad Yongyut sade i alla fall, så får du ta det för vad det är värt.

Hon sade att inte alla Amphue godkänner namnbytet. Men det viktigaste i Ert fall är att ni har det underskrivna dokumentet ifrån fadern ifråga som godkänner namnbytet. Hon sade att hon INTE känner till vårt amphue i detta med barn och namnbyte, Vuxna som gifter sig med falang inga problem här i alla fall.

men hon meddelade att det går alldeles utmärkt i Sarakam /tyckte hon sade det namnet) och DEFINITIVT så går det alldeles utmärkt i Khon Kaen. Hennes väninna Dawan som gifte sig med min polare gjorde tydligen detta namnbyte till falang-namn på sin son för bara 6 månader sedan...

och nu vet jag inget mer... Amen...

legolas

Om det e Mahasarakam du menar så e det stopp där vi har försökt att ändra grabbens namn till vårat men nej det går inte
det e som Ledaren säger Adoptions centralen i BKK o det e inte lätt att adoptera tar flera år har själv kollat den saken just för att grabben vill ha samma namn som vi

"ledarn " sa:
Nästa gång ska vi fråga Youngan Micke.....

Då slipper vi åka runt i landet som idioter och leta i onödan... :nod: :nod:

Nej nej fråga inte mig men om Mahasarakam visste jag för det e dit vi tillhör ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

P
Svar
56
Visningar
5 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp