Dela med dig av dina bilder

Jag kanske ska byta ut min glögg mot nåt bättre :laugh: vad dricker ni grabbar för att bli som ni är?

Hittade några bilder från marknaden i BanPhe

DSCN0261.jpg

DSCN0258.jpg

DSCN0259.jpg

Kan väl lägga in mina bildspel ifall det finns någon här som inte sett dom på MPR :)

"legolas " sa:
schyssta bildspel, skitkul att se faktiskt. Har aldrig varit på Koh Chang, kul att se....
tack....
Bara att instämma jäkligt bra gjort kul att se när man inte har satt sin fot där ännu men det ska bli.

35 dagar kvar tills Thailand igen :wai:

51 dagar kvar tills incheck på denna ön. Någon som kan gissa vart?

IMG_1807.jpg

IMG_1786.jpg

534596_323214847768462_1854448700_n.jpg

Var han inte ganska ung han också eller sviker minnet mig.

Söt var hon i varje fall.

Skulle vara kul om han berättar hur det gått.

God Laos soppa i BKK för läääänge sedan

Fiske är kul

Att äta den är gott också

Kih Maak under lågsäsong

"morfar" och frugan

Ao Nang

För några år sedan

På väg till raileys

Favoritboendet i Yhailand

En iskall Chang och en tjockis ;)

Det finns stränder och så finns det stränder.....

Chaweng 89

ägg från en jättesköldpadda som vi grävde upp och käkade i alla dess former på Fiji 1990 (Tyvärr visste jag inte om att det är en hotad art.... :-[ )

Efter att ha tillbringat 1 vecka i den här bungen så är ALLA andra former av boende en förbättring

Även en Kungskobra behöver mat ibland!

Penang och riktig bira för första gången på länge!

Ubud och en kompis

Fina bilder. Jag gillade speciellt den när du fiskade. Vackert. Var det i Mekong?

Jättesköldpaddarn var i vilket fall hotad som individ ;)

@ Janne, det var på Koh Chang, dom var tvungna att riva den bungalowen den hade inget bygglov.

Ska man fiska och få rejält med fisk så är det jäkligt bra med levande bläckfisk. Vi åker ut tidig kväll och börjar med att fisk bläckfisk och fyller ballasttanken så vi har levande bete hela fisket. Skithäftigt. Sen är man ute mellan 24 och 72 timmar.

Det här är ett vår första 24 h fisketur, efter den så har man fått nån form av good luck stämpel på sig. Dom här fiskarna tar inga turister utan bara Thailändare men jag har lärt känna en släkting till fiskegubbarna och speciellt efter vår första tur så är jag välkommen tillbaks ;)

Första turen! Förutom fiskarna man ser så fyllde vi ett gäng jättekylboxar också

Mat fixar dom, men jag tar alltid med mig en massa ätbart.

Vilka upplevelser, härligt. Inte många förunnat att uppleva det, blir ett minne för livet.

Det är allt lite skillnad mot turistfälleturerna jag har åkt på från Phuket för en del år sedan, allt jag lyckades dra upp var en tonfisk som dock smakade utmärkt. Suveräna bilder, b-tung. :thumbsup: :wai:

Bara instämma med Berralund. B-tung, skithäftigt och kul att du delar med dig. Kul med riktiga upplevelser.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
6 K
A

Tillbaka
Topp