Dela med dig av dina bilder

"b-tung " sa:
@ Janne, det var på Koh Chang, dom var tvungna att riva den bungalowen den hade inget bygglov.

Ska man fiska och få rejält med fisk så är det jäkligt bra med levande bläckfisk. Vi åker ut tidig kväll och börjar med att fisk bläckfisk och fyller ballasttanken så vi har levande bete hela fisket. Skithäftigt. Sen är man ute mellan 24 och 72 timmar.

Det här är ett vår första 24 h fisketur, efter den så har man fått nån form av good luck stämpel på sig. Dom här fiskarna tar inga turister utan bara Thailändare men jag har lärt känna en släkting till fiskegubbarna och speciellt efter vår första tur så är jag välkommen tillbaks ;)

Första turen! Förutom fiskarna man ser så fyllde vi ett gäng jättekylboxar också

Mat fixar dom, men jag tar alltid med mig en massa ätbart.

Nu blev jag avundsjuk nu vaknade yrkesfiskaren till liv i mig hade ju varit en dröm att få följa med en Thailändsk fiskebåt ut på några dygn. Få med farsan på en sådan med som också är gammal yrkesfiskare.
Får åka ner och hänga vid fiske kajerna kanske dom tar med mig en dag ;)

"pontiac-51 " sa:
. utan golfbanor,var det så du menade??? kommer till H-H 13 nov fortfarande en VVG ha det
Nä i Hua Hin har dom haft golfbana i 50 år iaf. Modigt å komma hit om du e en VVG, kan ju råka ut för en BAG.
Bonka anti golfare ;D ;D

Välkommen förresten, vägrar du biljard också? Annars kan vi ju ta en pilsner å spela lite :)
På 80 Saloon har dom bra bord, alltid fullt av BAGare där ;D

VVG är bra, hacka i jorden kan jag göra hemma i trädgården.
Tack för fina bilder från paradiset b-tung.

:thumbsup:
"bson " sa:
Nä i Hua Hin har dom haft golfbana i 50 år iaf. Modigt å komma hit om du e en VVG, kan ju råka ut för en BAG.
Bonka anti golfare ;D ;D

Välkommen förresten, vägrar du biljard också? Annars kan vi ju ta en pilsner å spela lite :)
På 80 Saloon har dom bra bord, alltid fullt av BAGare där ;D
Tja man kan ju vända på det börjar man golfa kan man inte sluta eller hur, Chang låter bättre för mig fattig pensioner i H-H. Ska renovera badrummet å kolla in HD .bor nära polisbox Khao-Takiab (Sea-View Paradise) Jaaa chang sitter ok ibland .

Fläktat mig lite idag.

_DSC0120.jpg

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
6 K
A

Tillbaka
Topp