Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det var första gången jag såg den marknaden och jag tyckte den låg lite udda i den där trekanten när man först såg den, sen såg man att den gick på trottoaren också
Precis Dom hade stoppat en bil, dom drog igen efter en 15-20 minuter, vad som hände med dom som satt i bilen vet jag inte, såg bara att blåljuset släktes
Vårat hus ligger en 70-80 cm högre än hans som mest, vi hade inget vatten i huset.
Grannen hade pratat med frugan när han såg att jag tog flyttade "sandstranden" som hon hade lagt på framsidan till sidan mot honom. Han undrade hur mycket mer vi skulle fylla upp med på den sidan, hon hade sagt till honom att jag ska bara flytta dom 2 lass som lastbilarna hade kommit med. Då berättade han för henne att han hade haft en 40-50 cm med vatten i bottenvåningen och att han tyckte inte det var så bra för honom om vi fyller upp med mer jord och visade var vatten linjen hade gått
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.