Husrenovering i Sverige och Thailand.

Irriterar mig absolut inte. Är mest orolig att han ska råka ut för ev stalkers på grund av att han berättar så friskt om sig själv.

Finns gott om idioter på nätet.

Att jag skulle irritera mig på en Pattayaveteran är mig totalt främmande. Tvärtom så högaktar jag folk som har den goda smaken att bosätta sig i paradiset.
BTT
Du behöver inte vara orolig.

Irriterar mig absolut inte. Är mest orolig att han ska råka ut för ev stalkers på grund av att han berättar så friskt om sig själv.

Att jag skulle irritera mig på en Pattayaveteran är mig totalt främmande. Tvärtom så högaktar jag folk som har den goda smaken att bosätta sig i paradiset.
BTT
Om alla skrev som du gör på forumet så hade det vart nerlagd förlänge sedan.
Försök att förstå att alla är inte som dig.
Är det svårt att förstå så får du gå ut samma väg som en del andra som bara är här för att förstöra

Om alla skrev som du gör på forumet så hade det vart nerlagd förlänge sedan.
Försök att förstå att alla är inte som dig.
Är det svårt att förstå så får du gå ut samma väg som en del andra som bara är här för att förstöra
Ja sådana inlägg är riktigt dåliga! En gång till och jag tvekar inte att trycka på knappen. @PanPan är definitivt inte i behov av en förmyndare och att @Broder Tuk Tuk kallar honom pattayaräv ser jag som förnedrande.

BTT
Om Pan Pan har en stalker så är det väl du, kommenterar allt han lägger ut

Får vi se om takfirman dyker upp idag för besiktning av taket och får ett pris gällande vaskning och målning av takpannor.
Dom skulle kommit i Torsd-Fred men kom inte och hörde inte av sig varför inte dök upp, så känns lite opålitligt.
Så hört av mig till 2 andra firmor också, får se om dom svarar idag, skadar inte att jämföra bud.
Dom utför fasadtvätt med så kanske kan få ett paketpris.

BTT
"Jag menar att vad har panpans husrenovering i Sverige med Thailand att göra?

Att han har ett behov av att berätta det mesta av vad han företar sig i tillvaron har väl inte undgått någon.

Jag känner igen fenomenet. Har råkat ut för dom personerna även på andra forum.

En karl som bodde i en lägenhet i Hägersten berättade varje dag på facebook vilken tid han gick upp, vad han åt till frukost, hur många räkningar han hade att betala i månaden, vilka tv program han skulle se på kvällarna, vad han köpte för mat när han gick till affären.
Detta upprepade han år efter år och det var samma rutiner han upprepade dag efter dag.

Och utan att någon frågade honom.

Jag vet inte vad man ska kalla detta beteende för men något namn har det nog.

När det gäller panpan tycks han ha ett behov av att berätta om hur mycket pengar han har och vad han kan köpa och investera i.
Jag har aldrig sett någon fråga honom om detta utan det berättas utan att han bekymrar sig om några egentligen är intresserade av att veta allt detta.

Men gör det honom glad och lycklig så låt honom fortsätta.

BTT"

BTT,
Du har varit på alla forum om Thailand jag har besökt under de senaste 20 åren. Samma tema och samma tjat från dig, barliv, barliv och barliv. Angrepp och otrevligheter mot andra medlemmar. Nu bad du ju om ursäkt till Pan Pan under hot från moderatorerna om att bli avstängd. Se texten ovan. Vilken frisk människa skickar nåt sånt till en person man inte känner? Det är inte ett normalt beteende. ge f*n i att läsa om du stör dig så mycket. Pan Pan startade en tråd om husrenovering vilket kan intressera många. Har man inget hus att renovera eller har kunskap, så läser man ju inte om sånt. Åtminstone inte jag. Att utifrån det blanda in "beteende, behov av att berätta" osv är väldigt konstigt. Men ok, ta ett gott råd, slarva inte med din medicin i fortsättningen.
MVH Lilla Fridolf

35.000kr,, Slå till direkt , Har fått helt andra siffror på de husen jag har.
Jag googlade igår priser hos olika företag.
Bara taktvätt med min takstorlek 8000-10.500 beroende på smutsighetsgrad.
Taktvätt/målning 30.000-40.000.
Får vi se vad han säger inklusive fasadtvätt eller om jag gör den delen själv.

"Jag menar att vad har panpans husrenovering i Sverige med Thailand att göra?

Att han har ett behov av att berätta det mesta av vad han företar sig i tillvaron har väl inte undgått någon.

Jag känner igen fenomenet. Har råkat ut för dom personerna även på andra forum.

En karl som bodde i en lägenhet i Hägersten berättade varje dag på facebook vilken tid han gick upp, vad han åt till frukost, hur många räkningar han hade att betala i månaden, vilka tv program han skulle se på kvällarna, vad han köpte för mat när han gick till affären.
Detta upprepade han år efter år och det var samma rutiner han upprepade dag efter dag.

Och utan att någon frågade honom.

Jag vet inte vad man ska kalla detta beteende för men något namn har det nog.

När det gäller panpan tycks han ha ett behov av att berätta om hur mycket pengar han har och vad han kan köpa och investera i.
Jag har aldrig sett någon fråga honom om detta utan det berättas utan att han bekymrar sig om några egentligen är intresserade av att veta allt detta.

Men gör det honom glad och lycklig så låt honom fortsätta.

BTT"

BTT,
Du har varit på alla forum om Thailand jag har besökt under de senaste 20 åren. Samma tema och samma tjat från dig, barliv, barliv och barliv. Angrepp och otrevligheter mot andra medlemmar. Nu bad du ju om ursäkt till Pan Pan under hot från moderatorerna om att bli avstängd. Se texten ovan. Vilken frisk människa skickar nåt sånt till en person man inte känner? Det är inte ett normalt beteende. ge f*n i att läsa om du stör dig så mycket. Pan Pan startade en tråd om husrenovering vilket kan intressera många. Har man inget hus att renovera eller har kunskap, så läser man ju inte om sånt. Åtminstone inte jag. Att utifrån det blanda in "beteende, behov av att berätta" osv är väldigt konstigt. Men ok, ta ett gott råd, slarva inte med din medicin i fortsättningen.
MVH Lilla Fridolf

Ilskan i att inte ha ett hus att renovera kan vara jobbig. Speciellt när folk på forumet har fler än ett hus.

Inte så insatt i detaljerna (tycker ROT är ett elände som har trissat upp priserna), men kunde inte din fru göra avdrag (om ni äger huset gemensamt)?
Jo det räcker med att båda står på lagfarten sedan måste man ha en viss inkomst för att kunna utnyttja ROT. Efter 1 juli, tror jag det var, fram till årsskiftet är ROT avdraget höjt så ni som behöver och kan, passa på.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp