Kycklingens gamla och nya thailandsbilder

Från Kata, det var ovanligt lite turister där nu. Väldigt lugnt och skönt för mig som har jobbat för fullt detta året så detta behövde jag verkligen.

P7070011.jpg

P7070012.jpg

P7070013.jpg

P7070014.jpg

Fasen va nice hönan att det kommer in lite bilder igen ;) väntar me spänning på fler o ännu fler från nästa tripp ;)

Tack glimten.
Jag har en massa bilder kvar från i somras men dom har jag lagt in på min dator och den är sällan jag använder nu.
Jag ska ta mig tid till att gå igenom dom och lägga in dom här.
Nästa resa ska jag ta mera från iPhonen då blir det enklare att lägga in dom här.

Bananshake me vodka så djäkla gott hönan blev några sådana på stranden fan nu saknar jag ju thailand ännu mer ju :(

Sista resan nu i nov var första gången jag drack det. Första suget med sugrör kändes som ren sprit sen blev det svagare :)
Så gott, jag köpte mina också på stranden :)

Fina bilder. Jag måste nog skärpa mig och fotografera nästa gång jag åker ner, det har tyvärr aldrig varit ett intresse.

Tackar :)
Jag har fler sen dom två senaste resorna men har inte haft tillräckligt med tid för att lägga in dom. Jag åker ner i morgon igen och hoppas att jag kan ta nya bilder med nya vyer.
:)

"Kycklingen " sa:
Tackar :)
Jag har fler sen dom två senaste resorna men har inte haft tillräckligt med tid för att lägga in dom. Jag åker ner i morgon igen och hoppas att jag kan ta nya bilder med nya vyer.
:)

Alltid trevligt med lite bilder.
Kanske jag själv skulle posta några bilder på detta forum.
Sådant tillhör inte vanligheterna,

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp