Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tack glimten.
Jag har en massa bilder kvar från i somras men dom har jag lagt in på min dator och den är sällan jag använder nu.
Jag ska ta mig tid till att gå igenom dom och lägga in dom här.
Nästa resa ska jag ta mera från iPhonen då blir det enklare att lägga in dom här.
1. Irich coffie och en bananmilkshake med vodka.
2. Vattenland i närheten av phukets flygplats.
3. Samma. En bra avslut på semestern om flyget går hem på kvällen.
Sista resan nu i nov var första gången jag drack det. Första suget med sugrör kändes som ren sprit sen blev det svagare
Så gott, jag köpte mina också på stranden
Tackar
Jag har fler sen dom två senaste resorna men har inte haft tillräckligt med tid för att lägga in dom. Jag åker ner i morgon igen och hoppas att jag kan ta nya bilder med nya vyer.
Tackar
Jag har fler sen dom två senaste resorna men har inte haft tillräckligt med tid för att lägga in dom. Jag åker ner i morgon igen och hoppas att jag kan ta nya bilder med nya vyer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.