Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så intresserad är jag inte men de är trevliga att sitta prata och ta något drickbart med när jag förklarat att jag inte är intresserad av deras tjänster.
Så intresserad är jag inte men de är trevliga att sitta prata och ta något drickbart med när jag förklarat att jag inte är intresserad av deras tjänster.
Kylen är inga problem. Frugans lata och eländiga storasyster stod och petade i en av våra kylar för många år sedan och hon såg eller hörde inte att jag kom in så jag röt till så hon höll på att skita på sig, inga problem längre.
Kallar storasyrran för hep som betyder fästing men hon fattar nog inte varför, för hon ler bara då jag tilltalar henne.
Såna här tendenser hade jag också i början när jag träffade min nuvarande fru, på den tiden hade vi inget eget hus och 10-12 personer delade ett kylskåp som jag köpte åt svärföräldrarna, jag ville ju alltid ha några kalla öl i kylen och ibland fanns det inga öl, det visade sig vara frugans lillebror som bjöd andra och sjölv drack av mina öl.
Men det satte jag snart stopp för, jag sa att jag bjuder dig gärna på en öl om du frågar, men till dina vänner får du köpa öl själv, köper jag öl så vill jag att det ska finnas öl i kylskåpet när jag blir sugen eller får besök som jag vill bjuda på öl.
Visst knorrade han ett tag men han lärde sig snart vad som gällde och så var det problemet löst, nu när vi bor i eget hus så är det aldrig någon som rotar i våra kylskåp, vi har ett i uteköket där vi förvarar kött, fisk och grönsaker, inomhus har vi ett kylskåp med öl, tonic och lite annat.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.