Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Njaäe, det var en årlig magnetröntgen av ryggen för att kolla att det inte blivit värre, vilket det inte blivit dom senaste åren så jag har goda förhoppningar.
3BB stannade till och frågade om jag ville ha den gamla internetkabeln utbytt till fiberkabel, det kostade ingenting så det var ju bara att byta men istället gav jag dem dricks som jag nästan fick truga på dem till deras middag.
Var i Nakhon Phanom för några dagar sen i ett ärende och tog då några foton där de håller och bygger båtar vid Mekongfloden till båstfestivalen 1/10-11/10.
Snodde 2 bilder från nätet för jag hittar inte mina egna gamla foton när jag var där.
Så här ser de ut när de har fäst mängder med små fotogenlampor (tror jag) på bambukonstruktionen.
Den ser ju ut att vara i nyskick, ja det kan dyka upp en del riktigt fina utländska veteranbilar runtom i Thailand, man blir riktigt överraskad ibland t.ex när man springer på en fin gammal Volvo, VW, Saab eller liknande.
Den ser ju ut att vara i nyskick, ja det kan dyka upp en del riktigt fina utländska veteranbilar runtom i Thailand, man blir riktigt överraskad ibland t.ex när man springer på en fin gammal Volvo, VW, Saab eller liknande.
I risbyn hade en advokat skitsnygg välhållen Volvo 142, här utanför byn par stycken folkvagnar i sånt sjukt bra skick, sagt till frugan snälla ge mig en....
I risbyn hade en advokat skitsnygg välhållen Volvo 142, här utanför byn par stycken folkvagnar i sånt sjukt bra skick, sagt till frugan snälla ge mig en....
De här lilla stackaren hittade vi nu i kväll. Frugan och jag hörde ett pipande så vi letade och fan den i ett låst uthus, hur den nu kommit in där så nu har vi blivit med katt.
De här lilla stackaren hittade vi nu i kväll. Frugan och jag hörde ett pipande så vi letade och fan den i ett låst uthus, hur den nu kommit in där så nu har vi blivit med katt.
Problemet är väl att det sitter aldrig original motor i dom, Toyota, Nissan, Mazda Brukar vara vanliga. Har flera ggr tänkt köpa
en gammal bil från europa men , bytt motor i dom
Bra tråd och fina bilder Stefan
Vänliga Tony från England som har poolområdet tyckte inte jag skulle använda grytor fler gånger när jag värmer olja så han kom och gav mig en fritös idag, Det börjar bli rätt så tråkigt att åka till hospitalet varje dag och byta bandage och jag jublar precis inte när de tar bort död hud i såret med en liten skrapa.
Vänliga Tony från England som har poolområdet tyckte inte jag skulle använda grytor fler gånger när jag värmer olja så han kom och gav mig en fritös idag, Det börjar bli rätt så tråkigt att åka till hospitalet varje dag och byta bandage och jag jublar precis inte när de tar bort död hud i såret med en liten skrapa.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.