Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Når det gjelder maten ,så tror jeg att jeg spiser mye bedre mat en dei fleste her på forumet , og klær og skor kjoprt kjerringen det til meg , Jeg har vel nærmere 50 par merke sko .og en ca 40 skjorter og lika mange bukser . Her på foto ser dere maten min i dag , Massaman karry , som er verdens beste matrett . Hva har dere spist i dag ????/
Oavsett vilket så är det knepigt med direktflyg från Norge för de mesta.
Oavsett vilket så är både baggar och svenskar ganska snåla.
Det är stor skillnad på betalningsviljan om man ser på Tyskland, Schweiz, Österrike osv.
Vi betalar helt enkelt inte för oss.
Oavsett vilket så är det knepigt med direktflyg från Norge för de mesta.
Oavsett vilket så är både baggar och svenskar ganska snåla.
Det är stor skillnad på betalningsviljan om man ser på Tyskland, Schweiz, Österrike osv.
Vi betalar helt enkelt inte för oss.
Charter har ju dock den definitionen att det är just "direktflyg" dock ibland med tekniskt stopp dock.
Sverige svämmade över med charter till Thailand, inte bara från Arlanda Landvetter Köpenhamns området. Det gick fan kärror.från Jönköping Norrköping Växjö Örebro troligen Umeå / Luleå också. Thailand var svenskarna charteparadis under ett antal år.
Det var inte samma i Norge.
De har dock jäkligt många dirket linjer till Medelhavet från obskyra platser under säsongen.
Når det gjelder maten ,så tror jeg att jeg spiser mye bedre mat en dei fleste her på forumet , og klær og skor kjoprt kjerringen det til meg , Jeg har vel nærmere 50 par merke sko .og en ca 40 skjorter og lika mange bukser . Her på foto ser dere maten min i dag , Massaman karry , som er verdens beste matrett . Hva har dere spist i dag ????/
Behöver och behöver, en hängmörad oxfile 25-30 dagar slår den ickemörade big time.
Men visst är det en av de möraste delarna på djuret, alltid ett säkert kort. Vill man ha mer smak och fett, som ger smak, är dock annan styckningsdetalj att rekommendera. Sen beror mycket på kocken och tillagningen. Skosula beror bara på kocken. Skosulor serverar man inte de slängs.
Charter har ju dock den definitionen att det är just "direktflyg" dock ibland med tekniskt stopp dock.
Sverige svämmade över med charter till Thailand, inte bara från Arlanda Landvetter Köpenhamns området. Det gick fan kärror.från Jönköping Norrköping Växjö Örebro troligen Umeå / Luleå också. Thailand var svenskarna charteparadis under ett antal år.
Det var inte samma i Norge.
De har dock jäkligt många dirket linjer till Medelhavet från obskyra platser under säsongen.
Kanske
Men charter var sällan billigare, vad jag minns.
Möjligtvis är det enklare då man slipper boka hotell och andra saker själv.
Tidigare kan jag tänka mig att charter kunde vara vettigt. Men idag så fixar man allt lätt via nätet.
Det stämmer tyvärr inte, det är för att det inte går några billiga Charterresor till Phuket från Norge, som det gör från Sverige. Norrmännen måste därför åka dyrt reguljärflyg och hamnar då på dyrare platser.
Fiskepinner er gjort på avfall -fisk og soyamel . Derfor eter ikke norbagger fiskepinner . det er for simpel mat , La svenskene få dei , dei spiser allt
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.