PanPans blandade bilder från Thailand.

Lämnade in bilen på tvätt idag istället 130 bath borta vid Shell tappen.

20151117_091709.jpg
20151117_094434.jpg

Det verkar vettigt, varför jobba själv när man kan titta på andra som gör jobbet? Nu blir "Röda faran" ju riktigt tjusig. :)

Tyckte du skrev att du betala 140 bath?
Hade jag velat ha med städning inuti 180 bath.
Nä 100 baht för utvändig tvätt inkl torka rutor invändigt och 200 om man vill ha vaxat också.

E ju ett par år sen men när jag bodde på darkside hittade jag en som tvättade för 89 baht.

Men nu är den sketen igen får hoppas det kan vara torrt några dagar nu så dom kan få asfalterat på utsidan igen efter dom lagt nytt brunnsystem.

Tack Jonas för fina bilder och bra kommentarer. Jag gör som de flesta andra här, tittar dagligen men är dålig på att kommentera.

Nä 100 baht för utvändig tvätt inkl torka rutor invändigt och 200 om man vill ha vaxat också.

E ju ett par år sen men när jag bodde på darkside hittade jag en som tvättade för 89 baht.

Kanske finns jag åkte ju och letade efter biltvätt på Sukhumvith, har ju inte lämnat in den för tvätt innan så visste inte var det fanns.
Tvättade vid Shell tappen, möjligen dyrare där.
När vi kommer hem läser frugan på en skylt, biltvätt 100m från villagen hahaha har vi åkt runt på Sukhumvith och letat.

Vart på Tesco Lotus vid Theprasit köpt lite kläder inför Chiang Mai resan.
6 kortärmade 1800 bath.
Tycker dom har rätt snygga kortärmade skjortor och tröjor där.
Lite dyrare än marknaden men snyggare.
20151119_120203.jpg

Liknande trådar

Tillbaka
Topp