Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så fotona som jag med kameran också.
Var väldigt varmt idag, kanske får bli en sväng till stranden i eftermiddag.
Nästa vecka blir det Chiang Mai och förhoppningsvis en sväng till Chiang Rai och kolla på White temple med, så får ladda upp några foton därifrån med.
Ja hans byskola var ett litet hus på kanske 20 m2, frugan visade det utifrån när vi körde förbi.
Samma skola hon gick i och vad jag förstod fortsatt samma lärare, nu en gammal kärring som knappast känner till något om livet utanför byn.
Så ja en klar skillnad för han men han trivs, han säger att skolan är sanuk mak mak.
Spelar inte så stor roll, halv eller hel.
Skulle det bli en unge till tänker jag då inte göra någon åtskillnad.
Tar hand om han som min, han kallar mig pappa och känner inte till någon annan pappa.
Spelar inte så stor roll, halv eller hel.
Skulle det bli en unge till tänker jag då inte göra någon åtskillnad.
Tar hand om han som min, han kallar mig pappa och känner inte till någon annan pappa.
Precis samma sak här, mina två bonusbarn är precis lika mycket älskade och värda som vår egentillverkade lilleman. Gör man skillnad är man en dålig förälder.
Precis samma sak här, mina två bonusbarn är precis lika mycket älskade och värda som vår egentillverkade lilleman. Gör man skillnad är man en dålig förälder.
Det kan säkert vara så för någon men ärligt och uppriktigt har jag aldrig känt så. Här görs ingen skillnad överhuvudtaget och måtte jag få en spark i arslet om jag skulle göra någon skillnad.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.