Därför jag vart och kollat på just den här firman som jag kollat på nu dom håller på och bygger upp 3 nya village nu och en av dom största i Pattaya.
Mäklare som jag känner lite grann pratade om att dom höll på och byggde nytt förra året, så fick kolla upp dom på nätet och såg då att det är samma firma som byggt och har Baan Natcha här, den villagen byggdes 2006 och hela villagen är fortsatt i fint skick och husen var av vad som kändes som riktigt bra kvalitet, var ju där och kollade på 3 hus för att hyra och inget av dom husen kunde jag hitta någon förslitningskada husen var i bättre skick en vad ett hus kan vara efter något år i många village..
Detta gav mig goda vibbar om just denna firman så därför som jag åkt och kollat på just dessa 3 village som dom håller på med för tillfället.
Husen var dock för dyra att hyra där i Baan Natcha och då är det ändås inget topp område men 60k bath för en 3 rummare, kollade nu och såg att 10 år gammalt hus där ligger ute för 10 milliner bath 3 rummare.
Men som sagt funderar inte på att köpa i investeringsyfte utan för att ha någonstans att bo och dem husen jag kollat på nu känns väldigt stabila.