PanPans blandade bilder från Thailand.

Då sitter vi vid stranden riktigt klarblått vatten och ren strand fast det bara är Thai här, men är militärområde så är väl anledningen.
Enormt mycket folk, Söndagen är inte bästa dagen åka till Thaistrand ;)
Tog med mig egen solsäng, så nu blir det lägga mig och slappa med en bok.
Perfekt temperatur och en svalkande fläkt från havet ;)
20160320_113633.jpg
20160320_114334.jpg
20160320_114402.jpg
20160320_114654.jpg
20160320_115337.jpg
20160320_114420.jpg

Ja det var en riktigt bra strand, kanonfin sand och botten.
Riktigt skönt att bada här, inte vanligt man hittar såhär fina stränder på fastlandet hade till och med badvakter som gick runt i vattnet, såg nåt skräp komma flytande direkt var en badvakt där och tog upp det, inget skräp alls att se.
Badvakterna ser ut som militärer och är nog det.

Det ser riktigt fint ut där, det är ett extra plus att militären håller fin ordning. Jag är avundsjuk.

Militärstrand som vi var på igår också och även Ao Manao i Prachuap är det, mycket fina.
Gott när man har bil och kan åka iväg till dom fina ställena, ska försöka hitta en liten brasse stol att köpa som man kan ta med, har inte sett nån än. Blir nog dagens utflykt att leta strand stolar. Bättre än att välja bland snöskyfflar [emoji3] [emoji3]

Ja det var en riktigt bra strand, kanonfin sand och botten.
Riktigt skönt att bada här, inte vanligt man hittar såhär fina stränder på fastlandet hade till och med badvakter som gick runt i vattnet, såg nåt skräp komma flytande direkt var en badvakt där och tog upp det, inget skräp alls att se.
Badvakterna ser ut som militärer och är nog det.
Kan ju kanske vara värt ett besök dit nästa gång

Militärstrand som vi var på igår också och även Ao Manao i Prachuap är det, mycket fina.
Gott när man har bil och kan åka iväg till dom fina ställena, ska försöka hitta en liten brasse stol att köpa som man kan ta med, har inte sett nån än. Blir nog dagens utflykt att leta strand stolar. Bättre än att välja bland snöskyfflar [emoji3] [emoji3]
Solsängen jag köpt, köpte jag på Tesco.
Sett en del Baden-Baden stolar med, kanske skulle köpt en sån, såg flera här som hade det med sig, för mig dom har riktiga såna på homepro.

Har sköna badenbaden hemma men vill ha mycket mindre på stranden, får se vad vi hittar.
Har ett par riktigt bra låga sköna brasse stolar i Sverige, får väl skicka ner dom med Krister.

Ja det där såg väldigt fint ut !
Militären håller ordningen så inte många vågar slänga skräp omkring sig kanske.

Liknande brassestol köpte vi två senast, minns inte hundra men tror det var på home pro vi hittade de.

Jo vi gillar den stranden också ... en av de finare på fastlandet som jag varit på!

Hittade enkla brassestolar på makro, inte överdrivet hög kvalitet men 299 baht så håller dom över sommaren e det ok.

Stannade till vid home work nu påvägen hem, där hade dom dynor med stänger i, liknande min solsäng som man kunde justera, såg väldigt smidiga ut.
Var ungefär som en sådan solsäng men inga ben eller utstickande delar utan en dyna du la rakt på backen och justerade ben, mittparti och rygg som det passade.

Stannade till vid home work nu påvägen hem, där hade dom dynor med stänger i, liknande min solsäng som man kunde justera, såg väldigt smidiga ut.
Var ungefär som en sådan solsäng men inga ben eller utstickande delar utan en dyna du la rakt på backen och justerade ben, mittparti och rygg som det passade.
Har du en bild på den ;)

Har du en bild på den ;)
Nej, jag tänkte på @nmax och skulle tagit ett foto, för jag tyckte dom såg väldigt käcka ut men hade under 5% batteri på tel så gick inte.
Jag skall ner imorgon till Tukcom och kör förbi där då kommer jag ihåg skall jag svänga in och ta kort, är på samma gata Pattaya Thai.

Nej, jag tänkte på @nmax och skulle tagit ett foto, för jag tyckte dom såg väldigt käcka ut men hade under 5% batteri på tel så gick inte.
Jag skall ner imorgon till Tukcom och kör förbi där då kommer jag ihåg skall jag svänga in och ta kort, är på samma gata Pattaya Thai.
Vi får väl påminna dig då ;)

Ta gärna bild på den, hatar att ligga på en matta på stranden, är alldeles för bekväm av mig.
Stolarna jag köpte idag var mest för om jag inte hittar nåt annat bra plus att dom va lätta å smidiga, 299 baht va ju nästan som gratis även för en svenne [emoji6]

Liknande trådar

Tillbaka
Topp