PanPans blandade bilder från Thailand.

Då var vi påväg ut, svärmor är barnvakt.
received_131816144288754.jpeg
Var lite orolig först att lägga upp bilden, kanske @nmax såg den feta guldlänken runt frugans arm, men hon hade inte på sig den till sjukhuset, det är party guldet 55555555 ;)

Såg den också men förutsatte ju att det var fejkguld, inte skulle väl du inte ... 5555
Fejkas inget, gått upp sen det köptes.
Nä va mest ett infall den kedjan för mig ja hade lyckats med nåt ekonomiskt och sa gå och köp dig en rejäl guldbit 55555.
Kan ju inte lägga allt på en fond ;)
Nu kommer la snart ryska maffian ;)

Senast redigerad av en moderator:
Nä va mest ett infall den kedjan för mig ja hade lyckats med nåt ekonomiskt och sa gå och köp dig en rejäl guldbit 55555.
Haha ... skönt med Jonas efter en öl ...

Guldet va ju nyligen nere på 17500 baht, riktigt billigt.
Min tjej fick tillsägelse igår från hennes vänner att inte ha halsbandet på sig när vi går ut på kvällen i Pattaya så party guld kanske inte är det bästa.
Sa till tjejen att då är det ju ingen mening att jag köper nåt mer guld när du ändå inte vill/ vågar använda det...

Guldet va ju nyligen nere på 17500 baht, riktigt billigt.
Min tjej fick tillsägelse igår från hennes vänner att inte ha halsbandet på sig när vi går ut på kvällen i Pattaya så party guld kanske inte är det bästa.
Sa till tjejen att då är det ju ingen mening att jag köper nåt mer guld när du ändå inte vill/ vågar använda det...

Nyligen? 2009?
Guldet har ju dansat runt 19.500-20.500 senaste åren.

Eller missade jag någon jättedip?

Jag såg en butik som hade 17500 på tavlan för ett par v sen, tyckte det verkade väl billigt men visades så som priset brukar visas.
Var det inte köp priset då som dom köpte för?
För som dom andra säger har det väl inte varit under 1800 på 4 år eller nåt?
Jag köpte det armbandet när det låg på 19.
Hade en ombord och han köpte alltid på sig guld när det gick under 18 men som sagt för mig det var några år sen.

Kikade runt lite på condos å hus när vi va över nu i helgen och är ju en helt annan marknad än i Hua Hin. Iofs högsäsong nu men betydligt lättare och billigare att hitta en fin bostad i HH. Vill man bo enligt den smak man har i Pattaya så verkar det nästan tvunget att köpa.

Kikade runt lite på condos å hus när vi va över nu i helgen och är ju en helt annan marknad än i Hua Hin. Iofs högsäsong nu men betydligt lättare och billigare att hitta en fin bostad i HH. Vill man bo enligt den smak man har i Pattaya så verkar det nästan tvunget att köpa.
Så det blir inte Pattaya för köpa går väl inte ... ;)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp