Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Till @Micke.T och @Krille tänk med rätt huvud nu. Tänk att barnet behöver ert stöd till minst 22 års ålder, vad tar ert liv då vägen ... Jag tyckte jag började sent, men klar med den biten. Är ju gulligt med skrikiga barn som man får vagga till söms på natten och torka spyor efter.
Försöker bara får er på bättre tankar. Något hockeyprofs kan ni väl fosta upp av de barn ni redan har.
Ja, så tolkade jag det. Fast det stämmer ju inte helt...eller ens halvt.
Fast jag uttryckte mig lite dåligt. Vi hade rum på motsatt sida av korridoren. Mig veterligen så var varken mor eller barn sjuka [emoji6]
Det är marken jämter skolan fälten jämter där folk parkerar.
Dom har ju lite problem med parkeringar så kanske skulle köpa marken och göra parkeringplatser och ta 20 baht per kvart
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.