Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nä naturliv är inget för veklingar. Lämnar fru och barn hemma när jag ger mig ut i bushen. Vill ha lugn och ro och inte höra en massa gnäll om att det är jobbigt, smutsigt, insekter, inget Internet, äcklig mat osv osv
Frugan har varit med mig på jakt ett antal ggr, problemet är att jag får skit om jag inte skjuter allt jag enligt henne skall kunna. Ex Kommer det sugga och kultingar samt brungisar (ettåringar) då skjuter jag en ettåring sen får det räcka. detta förstår inte en Thai, "tänk om de går till grannmarken och han skjuter alla" ,,, jaja Men gärna att jag tar med mig henne i skogen, hon är en naturmänniska av stora mått
Inte många tjockisar i vår by, svärmor är dyngfet, Svärfar samt svåger och resten av byn skinntorra och hårt arbetande Thaibönder. Så det skiljer sig nog en del
Nej nej har sett mängder med bilder från mässor i Bangkok på dessa hökansikten eller de kanske har Pinocchio som idol, sen verkar det som om de har någon form av muskelsjukdom eller kanske komplicerad förlossnig för de flesta har ett krokigt ben
Nej nej har sett mängder med bilder från mässor i Bangkok på dessa hökansikten eller de kanske har Pinocchio som idol, sen verkar det som om de har någon form av muskelsjukdom eller kanske komplicerad förlossnig för de flesta har ett krokigt ben
Det vet jag inte än, tidigare hemresa betydde inte på dagen.
Utan resa hemmåt snart, planen var ju annars stanna till runt 14 Maj, jag får första veckan hemma själv.
Vi får se.
6 år sen, fb kommer upp med minnen, året innan yngste föddes.
Men nu är han i ålder så man kan gå ut samt resa runt igen.
Resa och gå ut och äta med för små barn är inget skoj.
6 år sen, fb kommer upp med minnen, året innan yngste föddes.
Men nu är han i ålder så man kan gå ut samt resa runt igen.
Resa och gå ut och äta med för små barn är inget skoj.
Äts i byn, om en vecka flyger man och blir kanske lite naturupplevelser och glamping får se, är ju ett riksdagsval i vägen så kanske nästa gång och bara stannar i närområdet.
Deras grill har dock ingen app 5555555.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.