Rum/ lgh, Pattaya, Thailand

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej alla
Ska hälsa på kompisar i Pattaya mellan 27jan-20 feb. Vill kolla med er på forum om ngn. har ett rum alt. lgh att hyra för denna period? gärna med möjlighet att laga mat, kolla på tv och ev. internet. Gärna i Jomtien området men alla förslag välkomnas. Moderat hyra.

En del av min tid jag kommer att ägna åt löp,sim o cykelträning då jag ska anmäla mig till mitt 1:a ironman, i juli i år. Jag röker inte och dricker väldigt sparsamt.
Funderar även på att åka upp i landet ett par dgr . Har ngn. varit i /hört talas om Roi Et?

Är du tjej och läser detta och kan tänka dig dela med mig under denna period hör gärna av dig. Vill du kan jag berätta mer om mig även skicka dig ett foto

Vh
Johan
 
Så mycket erfarenhet har jag inte därifrån, men vi åkte runt och kollade olika möbelbutiker och på kvällarna var det kallt däruppe, vi vart tvungna att ha långärmad tröja för att inte frysa, då var det runt 12-15 grader.

Varför vi åkte dit beror på att vi bodde en 30-40 km därifrån och det var den närmaste storstaden förutom Maha Sarakam och Khon Kaen, som vi också besökte.
 
Kallt, kan tänka mig det. Hur upplevde du människorna, kultur,(utelivet) och inte minst arkitektur? Är det ngn av de städer du räknade upp du föredrar? Varför isf?
 
Människorna var trevliga, det såg helt ok ut, dock så lär jag inte åka dit om jag inte behöver något speciellt
 
"WB118 " sa:
Hej alla
Ska hälsa på kompisar i Pattaya mellan 27jan-20 feb. Vill kolla med er på forum om ngn. har ett rum alt. lgh att hyra för denna period? gärna med möjlighet att laga mat, kolla på tv och ev. internet. Gärna i Jomtien området men alla förslag välkomnas. Moderat hyra.

En del av min tid jag kommer att ägna åt löp,sim o cykelträning då jag ska anmäla mig till mitt 1:a ironman, i juli i år. Jag röker inte och dricker väldigt sparsamt.


Hör av dig snarast om du har rum/lgh.


Vh
Johan
 
Denna "lilla" Buddha på ca.68 m som frun & jag står vid kan man tex. träffa på i Roi-et.

001.JPG


002.JPG
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

M
Svar
5
Visningar
2 K
P
 
Tillbaka
Topp