Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är ganska sällan jag råkat ut för otrevliga och fulla typer i barerna trots många år i Pattaya.
Jag råkade ut för en otrevlig gubbe från Tasmanien en gång som utan att fråga gick lös på min whiskyflaska och sen skrek åt tjejerna i baren att ge honom a fucking soda efter att baren stängt.
Å andra sidan jag är inte typen som hamnar i bråk och slagsmål.
BTT
Det är ganska sällan jag råkat ut för otrevliga och fulla typer i barerna trots många år i Pattaya.
Jag råkade ut för en otrevlig gubbe från Tasmanien en gång som utan att fråga gick lös på min whiskyflaska och sen skrek åt tjejerna i baren att ge honom a fucking soda efter att baren stängt.
BTT
BTT
Det är möjligt men jag undviker personer som blir otrevliga på fyllan. Har mött så många gubbar i Pattaya som varit jävligt otrevliga framförallt mot sina tjejer efter ett antal glas. Såna typer har jag inget till övers för.
BTT
Det är möjligt men jag undviker personer som blir otrevliga på fyllan. Har mött så många gubbar i Pattaya som varit jävligt otrevliga framförallt mot sina tjejer efter ett antal glas. Såna typer har jag inget till övers för.
BTT
De där 3 herrarna är inte otrevliga på fyllan. Hos Airwolf In i Angeles råkade jag trycka en cigarett i ögat på Frank, då vrålade han att det var tur att det var emaljögat, efter den händelsen blev vi kompisar .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.